{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

HVEM HADER MIG??? {{forumTopicSubject}}

Mit indlæg på mcg fra November 2006:

Efter at have hutlet rundt i mange år efter en rygskade og været på bistand, haft diverse nedture og vender lige under bunden får man arbejde. Møder en sød pige og flytter sammen. Arbejdet lukker og valget står mellem bistand igen eller starte selvstændigt.
Vælger det sidste!
Grundet fortid på bistand kan man ikke låne penge eller få en kassekredit - skal bare kæmpe sig igennem alt muligt unævneligt.
Finder ved et tilfælde en gammel MC, man kan betale uden at skulle låne.
Nogen tid efter får man at vide at man skal være far!!

Fedest!!!

Jordens dejligste lille knægt er min - nahja... også konens en gang i mellem.
Firmaet kører - ansætter folk.
Ekspanderer og får nogle service samt eksportaftaler i hus.
Får endda råd til ny firmabil og en Virago.
Opdager MCG og en masse herlige småskøre roekuleklappere.
Knægten er nu 4,5mdr og griner totalt tandløst over hele sit lille runde fjæs - vildt som det varmer.
Jeg havde endda fundet en lille fin mc som julegave - og hans må sikkert gerne stå i stuen.

40 år gammel og for en gangs skyld synes man at livet kører på skinner.

Indtil man får et brev fra hospitalet.....!!

Jeg må desværre fortælle at du har Kræft i Nyrerne.

mvh

Overlæge
xxx (udeladt bevidst)

God jul til jer alle.

Fortsættelsen:

Blev raskmeldt for kræft i oktober 2007.

Kræften er væk og jeg slap for både kemo og medicin.

Mens jeg var sygemeldt for kræft begyndte jeg at få voldsomme smerter i venstre side af kroppen.

Konen flyttede med ungerne i december 2007, "da jeg ikke kunne opfylde mine familiære forpligtelser af økonomisk art."
Lægen gav en masse smertestillende, som ikke hjalp det fjerneste. Til sidst blev jeg kaldt til undersøgelse på gråsten gigthospital med flg reusltat.

Min rygsøjle er opslidt og det frarådes at arbejde. Sport og mc-kørsel frarådes kraftigt. Skal indlægges den 4. august i år.

Junior blev 2 år i dag og jeg blev modtaget til hans fødselsdag med en skideballe.......

Håber i andre har en god dag!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVEM HADER MIG???
  • #1   3. jul 2008 Fuck Torkild,føler med dig. Håber at det ser lysere ud for fremtiden..........
    Det er sgu "bare" at komme op på hesten igen. Ved godt at det er let sagt,men det er den eneste vej......fremad.
    De bedste ønsker for din fremtid,herfra.
    MVH KIM. ( Fra Vig / med Geelyèn som du fragtede for mig )


  • #2   3. jul 2008 lyder vildt at din kone flytter fordi i en periode ikke hiver nogen gryn hjem....nedtur

    Håber du finder arbejde du kan trives med mentalt og fysisk og en pige der vil smile til dig.

    Må du have vinden i ryggen og solen i ansigtet.


  • #3   3. jul 2008 Lyder sku ik fedt ......

    god bedring .. og pøj med det hele

    mvh


  • #4   3. jul 2008 Tak skæbne! Nu kan det da kun gå den rigtige vej fremover.
    tror sgu ikke jeg havde så meget livsmod som dig, hvis jeg var i dine sko. Hatten af for det =0)
    Kæmp viderer som du hidtil har gjordt, så kommer regnbuen nok fren igen. Det gør den altid, husk det =oD



  • #5   3. jul 2008 Hejsa Torkild Haderslev

    Op på hesten igen lige et par ting at tænke over.

    1.Citat.
    Efter at have hutlet rundt i mange år efter en rygskade
    Citat slut.

    Du skriver skade fik du meldt noget til forsikring hvis det var en arbejdsskade kunne der være en god sag også nu hvor du skriver (Min rygsøjle er opslidt)

    2.Citat.
    Konen flyttede med ungerne i december 2007, "da jeg ikke kunne opfylde mine familiære forpligtelser af økonomisk art.
    Citat slut.

    Når man er syg er man ikke den lettest person at leve sammen med alt kan virke negativ rigtig kærlighed har sjælden noget med økonomi at gøre, men ens indstilling til livet som person og vi mand er nogle tøsedrenge når vi bliver alvorlig syge og forventer medlidenhed.

    Men nej det bliver ikke letter hvis kassen en tom.

    Der er et liv efter arbejde måske du bare skal have styr på det økonomisk og indse du måske ikke kommer i arbejde igen med din rygskade evt. pension og hvis det var en skade kan der måske stadig rejses en forsikrings sag.

    Hvis du stadig elsker din kone .. kæmp for i igen kan få et fældes liv sammen med jeres søn.

    Glem alt om at have ondt af dig selv og prøv at skabe dig et liv i dine nye rammer gerne med din kone og søn.

    Du skriver HVEM HADER MIG???

    Tror dit største problem er dig selv og det skal du til at arbejde med og chancen for at du vinder i loto og alt bliver godt af sig selv igen uden en insats fra din egen side er = 0 !

    Men når jeg nu ikke har været særlig sød ved dig i mit indlæg i din tråd er det fordi jeg selv kunne have stået samme sted som dig hvis jeg ikke havde haft familie og venner der havde givet mig et spark i røven jeg var selv ude for en arbejdes ulykke i 2004 og brække rygsøjle 3 steder og har i dag skabt mig en tilværelse uden arbejde og nej det var ikke let at komme igennem men med hjælp støtte af min kone og 2 børn og gode venner lykkes det.

    Håber på det bedste for dig og din familie.

    Mvh

    Torben


  • #6   3. jul 2008 Nu vil jeg ikke forkliene det der er sket, og som sker for dig, men som de andre siger op på hesten igen og se fremad.

    Jeg har en ide om at livet er som en lang snor,
    den har nogle slag op over midten og nogle slag ned under midten.
    Men hvis der bliver trukket i begge ender så lander det hele nok omkring midt i aligevel.

    Vi har alle nogle røv dårlige dage,uger,mdr,år, men se lystet for enden af tunlen som en udgang og ikke som et tog der er på vej imod dig.
    Kom ud af hulen og møde nogle dejlig mennesker som kan give dig gejsten igen..


  • #7   3. jul 2008 Hvad kan man sige...?

    Det man ikke dør af, bliver man stærkere af...

    Du dør ikke af gigten - så på et eller andet tidspunkt må du opdage at du er blevet stærkere - selvom det vist ikke er endnu...

    Jeg kan kun sige at du skal gøre alt for at sikre dig at du ikke svigter din søn - så har du gjort noget vigtigt! - at moderen ikke gider bo sammen med dig, er kun et udtryk for at hun ikke har følelser nok for dig til at hjælpe dig igennem den svære tid, som og mange andre prøver.

    Mand dig op, og gør noget du kan lide og er god til - og elsk din søn overalt på jorden - og kæmp for din ret til at være sammen med ham!

    Giv jeres fælles liv noget vigtigt indhold, som du kan og vil holde!

    Så går det nok alt sammen alligevel smiley


  • #8   3. jul 2008 I det mindste - TILLYKKE MED JUNIOR!!

    Thorkild ved fandme ikke hva man skal sige.....det kommer til at virke hult.

    Du har før gjort nogle fabelagtige comebacks fra de mørkeste huller.....
    Selv om det sikkert ikke virker besværet værd, så håber vi fandme du kan og orker igen.

    At nogen gider at gi en skideballe betyder jo egentlig at man betyder noget. Det er sku rigtig slemt når man bliver mødt med ligegyldighed.


  • #9   3. jul 2008 Torkild for f.......


    ikke dig, ikke nu igen...... Jeg har skrevet det tidligere, er der noget jeg kan gøre, eller skal bare have et sted at læsse møg af, så ved du hvor du kan finde mig..

    og så lyder det så let - tag fat i din livsvilje og dit fantastiske humør, glæd dig over knægten, grin ad skideballerne og kig frem smiley

    De bedste ønsker herfra


  • #10   3. jul 2008 May the road rise to meet you,
    May the wind be always at your back,
    May the sun shine warm upon your face,
    The rains fall soft upon your fields and,
    Until we meet again,
    May God hold you in the palm of His hand.


  • #11   3. jul 2008 Smukt Jesper smiley

  • #12   3. jul 2008 Ja man kan ikke ligefrem sige at du kommer let gennem livet Torkild... men du er en fighter og jeg håber inderligt at du kan holde ved kanten og så ellers arbejde dig op endnu engang.

    Det er ikke småting du har været igennem - men det har vi jo taget andetsteds - og jeg håber du har overskudet endnu engang.... til at kæmpe. Husk du har en dejligt lille søn som står foran og trækker i dig.... for han ønske mange gode år sammen med sin far...

    Held og lykke i din fortsatte kamp - og selvf'ølgelig med også med din indlæggelse om en måneds tid... Jeg håber lægerne kan "trylle" - bare lidt så du kan få dig et nyt men forhåbentligt bedre liv...


Kommentér på:
HVEM HADER MIG???

Annonce