561 visninger
|
Oprettet:
suzuki gs500 som førstegangs mc ? {{forumTopicSubject}}
hej igen.
Jeg skal snart ud og købe mig min første MC og er blevet lidt lun på en suzuki gs 500
Nogen der kan fortælle mig lidt om den ,her tænker jeg på : 0-100 ,topfart ,stabilietet og om den går "meget" i stykker osv osv...
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 81
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 81
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
Letkørt, langt på literen, god begynder, osv, osv..... Jeg tilslutter mig dette, helt og aldeles!
Men ærligt talt; den blev i løbet af 8000 km bare for lille, der manglede både heste og plads...
Hvis du påtænker at køre 4000 km pr. sæson er du godt dækket ind
Vil du en smule mere så kig på noget i 600 klassen. Spørg bare løs, også gerne på PB
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 248
Som de andre skriver er det en rigtig god maskine, som kører langt på litteren, er nem at vedligeholde, nem at smide rundt med og billig i forsikring!
Meeen den er altså en anelse kedelig. Jeg skiftede selv min ud med en sv'er her i foråret, og hold da op en forskel! Den her er sku mere en rigtig motorcykel!
Men alt afhængig af temeprament skal du nok regne med at du bliver træt af gs'eren efter godt og vel et år! Det er i hvert fald det jeg har hørt de fleste sige!
Men gør dig selv en tjeneste og gå ud og prøv nogle andre maskiner ud over gs'eren! Du vil nok blive meget overrasket! Jeg blev også selv forelsket i en og prøvede ikke andre! Idag fortryder jeg nok lidt at jeg ikke gjorde det!
Et andet alternativ til gs'eren er en gsx-r 250 ! Jeg har en kammerat som har en (godt nok en lidt speciel model) og han kan sku sagtens følge med større maskiner, og gs'eren får virkelig baghjul i sving! Ellers er der også en del ældre maskiner i 400 klassen.
Men med det sagt er gs'eren stadig en god maskine, dog lidt kedelig efter min mening!...
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.489
nov 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 11
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 853
suzuki gs500 som førstegangs mc ?