860 visninger
|
Oprettet:
Ferie! Hvad nu ? {{forumTopicSubject}}
Hey Mc'ister !
Har ferie de næste 3 uger frem og det danske sommervejr er jo strålende som vi kender det ! Er ved at blive godt og grundig træt af at sidde inde og stene
Så prøver at søge hjælp hos jer.
Har i ikke nogle forslag til hvad man kan lave i sådan noget pis vejr ?
Noget man kan tage ud og prøve eller noget man burde se rundt om i dk. Det skal lige siges at jeg er 19 og ikke er så meget til gåture på stranden med paraply
Madsen.
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 600
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 600
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
Det behover jo heller ikke være MC relateret. Der skal bare snart til at ske noget.
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74
Har også ferie .snupper da skagen træf på TOPPEN der kan vi da blive våde båden indvendig og udvendig
ses deroppe
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 320
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 641
Men hvorfor bruger du ikke bare vejret som undskyldning og fiser af til Spanien eller noget?
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.055
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
Damn din røv , her sidder vi andre fastlåst på en røvsygt kontor og drømmer om ferie og lange åbne landeveje , jeg vil da skide på om det regner en smule , havde jeg 3 ugers ferie kørte jeg straks sydpå ;o)
Ferie! Hvad nu ?