1.027 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Utroligt Utroligt

Men sandt
I løbet af den sidste måned har jeg vundet over 20 mio kr i forskellige lotterier som jeg ikke endgang har spillet med i + jeg har fået mail fra en enke hvis eneste barn har kræft og er blevet bestyrer af en fond og noget noget.
Jeg tror det er på tide at slette den mail adr og passe lidt bedre på hvor jeg opgiver den nye.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utroligt
  • #1   18. jul 2008 Hold da op hvor er du heldig...

• #2   18. jul 2008 Ka du så ikke lige låne mig til den nye R1èr

• #3   18. jul 2008 Peter. Den tossede Jyde... ( 8444 Balle ) R
    Du kan vare få en eller to gevinster fra mig. Har vundet 10-12 gange den sidste måned. Så ved ikke hvad jeg skal gøre at pengene. Jeg sender pare din kontonr istedet for min. Så skulle penge automatisk gå ind. Det er hvad de skriver.

• #4   18. jul 2008 een ting at du vinder... men en anden ting er...at du læser disse mails...??

Det fatter jeg ikke...

alt spammet bliver slettet..uden at jeg åbner det. Hvis der er et afsender navn som ser "sjovt" ud... sætter jeg musen over det..og kan se mail adressen...og så er det en crap mail adr...så man ved at det er spam.

• #5   19. jul 2008 lol.. i sidste uge blev jeg ringet op af nogle "advokater" der skulle tale med Graham Erne, jeg fortalte dem det ikke var mig - men nej nej, Jeg VAR Graham Erne ifl. dem. Jeg (graham) skal nu modtage min oldefars (der åbenbart ikke døde i søborg, men i sydafrika) arv fra en fond, så jeg skulle sende dem kontooplsyninger snarest... wtf. Troede de der fupmagere var snu, men denne her var simpelthen fubar!

Kommentér på:
Utroligt

Annonce