1.982 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
37 Svar
Gratis benzin = tyveri Gratis benzin = tyveri
Til dem der tankede igår i odense gratis
http://ekstrabladet.dk/112/article1038264.ece
Jeg syntes det for dårligt, at vi i deres danmark, begynder at true ejer, og sparke ham forde han vil søge for de ikke for gratis benzin.
Håber virkelig de finder de forskellige folk og at der er nogen stykker der har dårlig smag i munden lige nu.
0 synes godt om
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.727
Hvor snotdum er man så lige....?
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 688
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 424
jan 2005
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 589
jul 2007
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
Håber fandme ejeren har beviserne på dem der losser ud efter ham.
Jimbo.
jul 2007
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.064
så den med at det er ok så længe man ikke truer nogen osv, den holder sgu ikke..
Man stjæler jo heller ikke motorcykel dele fordi ejeren tilfældigvis har glemt at låse døren ind til værkstedet!!!! og så efterfølgende siger, at det er hans egen fejl!
jan 2005
I er sgu da ikke raske, hvis I på nogen måde kan forsvare den handling, som tyvene har foretaget.
Men ok. I synes vel også det er helt ok, at købe et billigt fladskærmstv ude på staden, som sælger tilfældigvis har i overskud og skal have skudt af til billige penge...
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 97
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 500
Jeg håber de får fat i alle tyvene..
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 249
jul 2007
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Det er nok kun et spørgsmål om tid, inden det er almindelig praksis overalt, hvis du ikke anvender kort ved standeren - desværre.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.777
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.777
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.117
Tyveri kan ikke undskyldes med dumhed !!!
De VED at det de gør er forkert....
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.231
Så hvidt jeg ved er det af forpagterens lomme pengene skal komme fra ved sådanne fejl.
apr 2005
Lad os antage at du havde en virksomhed, solgte benzin og det der skete, 30 biler kom og tankede i gennemsnit 60 liter benzin, det er 1800 liter af måske 10kr.. det er 18000kr du har mistet på en 1,5time som nystartet virksomheds ejer..
LYDER DET SJOVT??? det er da lige så ufedt som hvis en kommer og tager ting fra dig som privat person..
Og nej tror faktisk der er en del herinde som er reelle nok til at vide den går bare ikke... så drop dit fis med at vi er dobbeltmoralske osv.. i din verden fungere det måske sådan, men ikke i alle andres..
og den med at vride håndtag kan jo slet ikke sammenlignes med at stjæle fra andre... når du vrider hanen tager du ikke noget fra andre, udover en fed oplevelse måske..
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 41
punkt1) hvor i teksten fremgår det at det er en nystartet ejer af betalingsanlæget?? lad os holde os til fakta istedet for at antage..
punkt2) mon ikke ejeren har en forsikring som dækker mod tyveri, hærværk og brænd?? og kan derfor ikke sammenlignes med at stjæle fra privat personer, hvilket jeg bestemt ikke billiger.
punkt3) hvordan kan du udtale dig om min del af verden? hvilken del af verden kommer du fra?? for så vidt som jeg kan læse mig frem til holdt folk i meget længe køer, måske er min del af verden ikke så lille alligevel!
Vi er bestemt eninge om tyveri er noget svineri generalt, men at snuppe en tankfuld gratis benzin tror jeg sgu de fleste ville gøre, inklusiv mig selv. skal dog lige nævnes jeg tager stærkt afstand fra de trusler som er fremsat mod ejeren da han ville lukke sit anlæg.
Min pointe med dobbeltmoral var, at alle har så travlt med at stille sig til dommer over for andre, og samtidig bryder de selv loven konstant.. eks sort arbejde, skrive lidt ekstra på kørslen til skattefar, køre for stærkt i trafikken, ombygge sin maskine osv osv..
Man kan ikke gøre sig til dommer over for andre, vedmindre men selv er 100 procent fejlfri,
ps.. ang at vride øret på svinet, er det ligeså kriminelt som at snubbe en tankfuld benzin, bare anden lovgivning..
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
§ 1, stk. 1. Tyveri straffes ikke, såfremt tyveriet er sket fra en virksomhed af en anseelig størrelse.
Stk. 2. Tyveri fra privatpersoner eller enkeltmands virksomheder straffes, hvis personen, hvormod tyveriet er begået, er ramt på en ulækker måde.
Spændende indstilling til Straffeloven - eller tolker jeg dit indlæg forkert Kim???
apr 2005
Om ejeren har flere take betyder jo intet.så nej jeg antager ingenting..
punkt 2. forklar mig lige hvorfor det er ok når der er en forsikring, det vil sige at du mener, så længe man har forsikring, så er det ok??
Med andre ord, alle med kasko herinde, skal passe på jeres mc ikke bliver stjålet, for ifølge kim, så er det ok...! så jo det kan bestemt sammenlignes..
punkt 3. vi er enige om der er mange som kunne finde på det, og ja der holdt mange biler i kø, du skriver selv du måske kunne finde på at tanke, og det gør sådan set at jeg kan sammenligene dig med "dem" fra dén verden, så åbenbart synes det er ok at stjæle, så længe der er en forsikring, og det "kun" er benzin..
Mvh at vride øret, så nej.. kan ikke sammenlignes mere end pisse op af et hus og blive opdaget af politiet..! begge tilfælde kan man få en bøde for, men ikke komme i spjældet...
-J2-
Kunne ikke være mere enig!
maj 2007
Hvad fanden bilder du dig ind... Fordi du selv render rundt med en LORTE moral, så skal du fandme ikke trække den ned over hovedet på os andre... Jeg kunne ikke finde på at tanke gratis, og vil ikke beskyldes for det, tværtimod så ville jeg nok se om jeg ikke kunne finde et nummer og få kontaktet OK så de kunne komme og slukke for anlægget...
Og du skal fandme ikke kalde mig dobbelt moralsk...
At blive taget i tyveri = STRAFFELOVEN = en tur i retten
At vride øret_ FÆRDSELSLOVEN = en bøde
Så den danske lovgivning differencierer faktisk imellem om man f.eks. kører for stærkt eller om man slår et andet menneske ihjel...
Og at stjæle, for det er det man gør i dette tilfælde (man handler i såkaldt ond tro, da gratis benzin er for godt til at være sandt) er over min moralske grænse, så hvis du holder styr på din egen moral, så skal jeg nok holde styr på min CAPISCHE...
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
Øhhh??? "Det er helt ok i stjæler, men når i bliver bedt om at stoppe så skal i altså stoppe, men ellers så tager i bare".......
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 6
Må sq give Kim J ret syntes i pudser jeres Glorie lige lovlig meget !!!
maj 2007
Det ved du jo så ikke en skid om... Du kender os jo ikke...
aug 2007
" JEG HAR ALDIG GJORT NOGET FORKERT "
Yea Right
maj 2007
aug 2007
Uden det skal skæres ud i PAP...
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.936
at køre for stærkt er en forbrydelse uden offer, det er tyveri aldrig!!!
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 41
Tyveri er tyveri uanset omfang, har på intet tidspunkt nævnt, at man skal fritages fra ansvar.
Alle ved at hvis man bliver taget med fingrene i kagedåsen, tja så smakker hammeren. længere er den vel ikke, uanset diverse individers forsøg på gradbøjning/omformulering af mine sætninger..
JEG GENTAGER IGEN, at jeg finder tyveri fræstødene, men at nogen nupper en tank benz. kan virkelig ikke få mit pis op at koge. Ejeren har en forskring som dækker den slags-ihvertfald ifølge ejeren af den tank jeg har snakket med her til aften.
Enig om det bestemt er surt for ejeren, men tabet er begrænset i forhold til enkelt personen der mister sin cykel.
Dette er bestemt noget andet uanset kasko eller ej, mange har lagt halvdelen af huset og tonsvis at timer i sin maskine, og for de personer betyder cyklen alt. Tror de er de færreste tank ejer som går og pudser sin stander hver aften, eller glæder sig til pakken fra tyskland ankommer med diverse tun guf. Hvor svært er det at forstå??
og hvordan kan personer som jannic, udtale citat: Med andre ord, alle med kasko herinde, skal passe på jeres mc ikke bliver stjålet, for ifølge kim, så er det ok...! så jo det kan bestemt sammenlignes..
Jannic du bedes venligst anvise hvor jeg opfordrer folk til at stjæle cykler med kasko.
Udtalser som..
Mvh at vride øret, så nej.. kan ikke sammenlignes mere end pisse op af et hus og blive opdaget af politiet..! begge tilfælde kan man få en bøde for, men ikke komme i spjældet...
eller
at køre for stærkt er en forbrydelse uden offer, det er tyveri aldrig!!!
er direkte latterlige, og skal kort redegøre for det.
det er strafbart med bøde eller hæfte at køre for stærk eller uforsvarligt i trafikken. Denne sætning har de fleste vel hørt!!
Dog er den gængse opfattelse at man sagtens kan fyre svinet af, for man for jo bar en bøde, og dette retfærdigører jeres synspunkt:
Hvad med den dag man rammer en bil eller et barn??
Jo hastighed er bestemt en forbrydelse (uden offer)
Hvordan kan i sidde og pudse glorien og sige det er ok, og samtidig mene at folk der har nubbet en gang gratis benzin fra, en defekt stander, er nogle svin som skulle i fængsel??
Alle mennesker omgår loven på den ene eller anden måde, incl jer.
Men i har vel jeres egen retfærdighed stoppet så langt op i røven, at I ikke kan se den bæ som sidder på Jeres egen glorie..
Hvis dette ikke er dobbeltmoral.
Og til dig Joos.. hvor anklager jeg dig som person? at du vælger at følge dig trosset må stå for din egen regning, og jeg har på intet tidspunkt svinet dig til som enkelt person.
Din sætning med citat: , så hvis du holder styr på din egen moral, så skal jeg nok holde styr på min CAPISCHE...
Kan jeg ikke bruge til en skid. hvad gør dig til dommer, siden du åbenbart mener at andre skal have samme meninger som dig, eller du hidser dig op med diverse sætninger som (HVAD FANDEN BILDER DU DIG IND)
Der er ytringsfrihed i danmark, og dine sysnpunkter er respektere jeg også, så det er vel ikke for meget at bede om en saglig tone.
Beklager hvis jeg har trådt visse personer over fødderne med mine udtalser, og dette kan jeg kun beklage. Men vi kan ikke alle have samme mening om tingene.
For at jeg ikke selv skal gøre dette til en børnehave, lukker jeg hermed diskutionen fra min side.
Håber vi en dag ses på vejene, uanset vores forskellige synspunkter.
Mvh Kim.
maj 2007
apr 2005
Dette er bestemt noget andet uanset kasko eller ej, mange har lagt halvdelen af huset og tonsvis at timer i sin maskine, og for de personer betyder cyklen alt. Tror de er de færreste tank ejer som går og pudser sin stander hver aften, eller glæder sig til pakken fra tyskland ankommer med diverse tun guf. Hvor svært er det at forstå??
Hvis man har en forretning som er ny, så er det sgu nok lige så surt at miste så mange penge, forsikring eller ej, og det kan sagtens sammenlignes med hvis man mister sin bike eller andet.. nogle mennesker sidder rent faktisk ret hårdt i det når de kører en forretning.. så det med tabet er BEGRÆNSET er noget fis...! i begge tilfælde mister folk penge pga nogle mener det er ok at ta fra andre.. og det er ikke acceptebelt og kan ikke sammenlignes med at køre for hurtigt, bygge cykler om eller lignende... det er og bliver TYVERI!!!
din udtalelse her kim gør at jeg siger som jeg gør mht at ta andres folks ting, åbenbart er ok, når der bare er forsikring citat1: Buhu det svarer til at stjæle en anden mands mc dele som ikke er låst? nej det gør det bestemt ikke, der rammer man en enkelt person på en ulækker måde som bestemt ikke er iorden. men at hugge 20 liter benz fra et selskab hvor standeren ikke virker, tja det er vist noget andet.
Citat 2: Enig om det bestemt er surt for ejeren, men tabet er begrænset i forhold til enkelt personen der mister sin cykel.
Dette er bestemt noget andet uanset kasko eller ej, mange har lagt halvdelen af huset og tonsvis at timer i sin maskine, og for de personer betyder cyklen alt. Tror de er de færreste tank ejer som går og pudser sin stander hver aften, eller glæder sig til pakken fra tyskland ankommer med diverse tun guf.
Endnu engang.. NEJ det er ikke noget andet..
Gider ikke deltage i det her indlæg længere da det efter min opfattelse, og læs MIN optattlese er umuligt at få visse folk til at forstå at tyveri er ikke ok, bare fordi der er en forsikring og det ikke er en pussenusse ting man har i sin stue om vinteren!
Og så længe nogle herinde mener vi andre er "frelste" så har jeg enhver ret til at tænke, skrive og udtale mig om andres holdninger som jeg ser dem fremvist herinde!
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.936
Gratis benzin = tyveri