Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gratis benz
  • #1   16. mar 2012 Det bliver et langt reklame helvede....

Men skal nok lige nærlæse betingelserne...

Der er listet et helt hav af firmaer man siger ja til at modtage opkald, sms, email og breve fra.
    Og nej det er ikke de 5 nyhedsbreve man fravælge i starten smiley

Og de skriver også at formålet med konkurrencen er at man får kendskab til firmaerne, deres produkter og nyhedsbreve.

Hvis det var et firma så bevares men når listen er:

Partnerspecifikke samtykker:

Deltageren erklærer sig indforstået med fremover at blive kontaktet pr. telefon og/eller pr. post, email og SMS med nyhedsbreve, konkurrencer, gode tilbud samt markedsføring af Viasats TVprodukter, ekstra kanaler og tjenester, herunder Viaplay og ViasatHD. ( www.viasat.dk).

Derudover erklærer deltageren ved sin accept, at Canal Digital fremover må kontakte denne pr. telefon, eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Canaldigitals TV-pakker/- produkter. Deltageren har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette ( www.canaldigital.dk/).

Du accepterer at modtage nyhedsbrevet fra Onlinespiller.dk

Du accepterer desuden at modtage nyhedsbreve fra Userneeds

Du vil desuden modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra Bonnier Publications International AS, Bonnier Publications A/S og Benjamin Publications AS via brev og telefon ( www.bonnierpublications.dk)

Ja tak, jeg vil gerne have spændende nyhedsbreve og tilbud om medieprodukter, analyser, skønheds- og livsstilsprodukter, events mv. fra Aller Media A/S via brev, telefon og e-post.
    Medieprodukter: F.eks. Magasiner og ugeblade, bøger, skøn- og faglitteratur, e-bøger, film, musik, bræt- og computerspil, web TV, digitale magasiner, App’s, lydbøger, pod cast, websites, rådgivningsprodukt a la SlankeDoktor mv.
    Analyser: F.eks. Hvervegavetester, læserundersøgelser, forsidetest mv.
    Skønheds- og livsstilsprodukter: F.eks. Hud- og hårpleje, make-up, møbler og boligvarer til hus og have, tøj, erotiske artikler, sko, accessories, mad, vin, håndlæsning, horoskoper, kosttilskud mv.
    Events: F.eks. Koncerter, læserarrangementer, løb, messer, shopping events, konkurrencer, mv.
    E-post: F.eks. E-mail, SMS, MMS og lign.

Jeg accepterer at give Tellio ApS og DM Media A/S specifik permission til at kontakte mig pr. telefon, brev, e-mail eller SMS, samt registrere de kontaktoplysninger om mig, som er nødvendige herfor.

Jeg vil gerne modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra Bonnier Publications International AS, Bonnier Publications A/S og Benjamin Publications AS via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms).

Når du deltager accepterer du, at TDC koncernen må kontakte pr. telefon eller lignende ang. rådgivning og tilbud om telefoni-, tv- og bredbåndsydelser. ( www.tdc.dk)

Ved min accept erklærer jeg, at DLG Sikring fremover må kontakte mig pr.telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af DLG' Sikrings produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at framelde mig dette. Kontaktinfo kan findes på www.dlg.dk

Ved udfyldelse af dine oplysninger har SATS ret til at kontakte dig med information, markedsføring og tilbud om træning og medlemskab via email, sms og telefon. Du kan når som helst kontakte SATS for at rette eller slette dine oplysninger. SATS gemmer dine kontaktoplysninger i tre (3) måneder og gør dette for at for at beskytte dine personlige oplysninger.

Præmie og lodtrækningsregler:

Undervejs i undersøgelsen/testen, vil der komme flere spørgsmål fra sponsorerne, hvor du samtidig giver din accept til at blive kontaktet vedr. sponsorens produkter via telefon.

Her er de sponsorer, som du accepterer at kunne blive kontaktet af:
    NB: Husk at du kun bliver kontaktet, hvis du er i målgruppen for sponsorernes produkter

(Travelstar.dk) opringning og automatisk tilmeldelse af nyhedsbrev
    A1kapital ( www.a1kapital.dk)
    ACE ( www.aceeurope.dk)
    Alka ( www.alka.dk)
    Alm Brand ( www.almbrand.dk)
    Amnesty International ( www.amnesty.dk)
    ASE ( www.ase.dk)
    Basisbank ( www.basisbank.dk)
    Boxer ( www.boxertv.dk)
    Brazil Capital aps ( www.brazilcapital.biz/)
    BRF Kredit ( www.brf.dk),
    Børns Vilkår ( www.bornsvilkar.dk)
    Call Me ( www.callme.dk)
    CARE ( www.care.dk)
    Confex ( www.confex.dk)
    Danmarks Naturfredningsforening ( www.dn.dk),
    De Danske Vægtkonsulenter ( www.DDV.dk)
    Falck ( www.falck.dk)
    Firkløveren ( www.firkloveren.dk),
    Folkekirkens Nødhjælp ( www.noedhjaelp.dk),
    Front International ( (link fjernet)
    Good Choice ( Goodchoice.kontakt@gmail.com & Tlf: 53 62 22 72.)
    Greenpeace ( www.greenpeace.dk)
    Gyldendal ( www.gyldendal.dk),
    IBIS ( www.ibis.dk)
    IDA ( www.ida.dk),
    Lindhart og Ringhof ( www.lindhartogringhof.dk)
    Mønthuset ( www.monthuset.dk)
    Norden ( www.norden.dk)
    Nordjyske Stiftstidende,
    Onfone ( www.onfone.dk)
    Procter&Gamble ( www.dk.pg.com.),
    Provea ( www.provea.com)
    Provea ( www.provea.com),
    Red Barnet ( www.redbarnet.dk),
    Red Orangutang ( www.redorangutang.dk),
    SC Administration ( www.scadministration.dk)
    Scleroseforeningen ( www.scleroseforeningen.dk),
    Sex og Samfund ( www.sexogsamfund.dk)
    Sex og Samfund ( www.sexogsamfund.dk),
    Statisten ( www.statisten.dk)
    Statisten.dk
    Telia ( www.telia.dk)
    Top Danmark ( www.topdanmark.dk)
    TopDanmark ( www.topdanmark.dk)
    Unicef ( www.unicef.dk)
    Vesterålens Naturprodukter ( www.ao3.dk),
    Vitaelab ( www.vitaelab.dk)
    WSPA ( www.wspa.dk),
    WWF ( www.wwf.dk)
    Økonomi Gruppen ( www.oekonomi-gruppen.dk)
    Vircall ( www.vircall.eu)

Partnerspecifikke samtykker:

Deltageren erklærer sig indforstået med fremover at blive kontaktet pr. telefon og/eller pr. post, email og SMS med nyhedsbreve, konkurrencer, gode tilbud samt markedsføring af Viasats TVprodukter, ekstra kanaler og tjenester, herunder Viaplay og ViasatHD. ( www.viasat.dk).

Derudover erklærer deltageren ved sin accept, at Canal Digital fremover må kontakte denne pr. telefon, eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Canaldigitals TV-pakker/- produkter. Deltageren har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette ( www.canaldigital.dk/).

Du accepterer at modtage nyhedsbrevet fra Onlinespiller.dk

Du accepterer desuden at modtage nyhedsbreve fra Userneeds

Du vil desuden modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra Bonnier Publications International AS, Bonnier Publications A/S og Benjamin Publications AS via brev og telefon ( www.bonnierpublications.dk)

Ja tak, jeg vil gerne have spændende nyhedsbreve og tilbud om medieprodukter, analyser, skønheds- og livsstilsprodukter, events mv. fra Aller Media A/S via brev, telefon og e-post.
    Medieprodukter: F.eks. Magasiner og ugeblade, bøger, skøn- og faglitteratur, e-bøger, film, musik, bræt- og computerspil, web TV, digitale magasiner, App’s, lydbøger, pod cast, websites, rådgivningsprodukt a la SlankeDoktor mv.
    Analyser: F.eks. Hvervegavetester, læserundersøgelser, forsidetest mv.
    Skønheds- og livsstilsprodukter: F.eks. Hud- og hårpleje, make-up, møbler og boligvarer til hus og have, tøj, erotiske artikler, sko, accessories, mad, vin, håndlæsning, horoskoper, kosttilskud mv.
    Events: F.eks. Koncerter, læserarrangementer, løb, messer, shopping events, konkurrencer, mv.
    E-post: F.eks. E-mail, SMS, MMS og lign.

Jeg accepterer at give Tellio ApS og DM Media A/S specifik permission til at kontakte mig pr. telefon, brev, e-mail eller SMS, samt registrere de kontaktoplysninger om mig, som er nødvendige herfor.

Jeg vil gerne modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra Bonnier Publications International AS, Bonnier Publications A/S og Benjamin Publications AS via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms).

Når du deltager accepterer du, at TDC koncernen må kontakte pr. telefon eller lignende ang. rådgivning og tilbud om telefoni-, tv- og bredbåndsydelser. ( www.tdc.dk)

Ved min accept erklærer jeg, at DLG Sikring fremover må kontakte mig pr.telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af DLG' Sikrings produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at framelde mig dette. Kontaktinfo kan findes på www.dlg.dk

Ved udfyldelse af dine oplysninger har SATS ret til at kontakte dig med information, markedsføring og tilbud om træning og medlemskab via email, sms og telefon. Du kan når som helst kontakte SATS for at rette eller slette dine oplysninger. SATS gemmer dine kontaktoplysninger i tre (3) måneder og gør dette for at for at beskytte dine personlige oplysninger.

• #2   16. mar 2012 Kan man spare 10,000 i benzin er jeg villig til at slette lidt mail eller framelde mig nyhedsbreve igen smiley

• #4   16. mar 2012 man kunne evt også oprette en ekstra mail... det her jeg gjort netop til sådan et formål... og får vel en 2-300 mails om mrd, på den efterhånden... smiley

Kommentér på:
gratis benz

Annonce