{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Bondefangeri? HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hejsa

For nogle måneder siden blev vi ringet op af en tlf sælger som kunne tilbyde mig 3 blade af Digital Foto + et trådløs temperaturmåler.. kan ikke huske hvad prisen var, men jeg takkede nej. Damen blev ved at presse på og til sidst sagde jeg okay men så sku hun fandme heller ikke begynde at sende flere blade og flere regninger for jeg var kun interesseret i de 3 (egentlig mest i den vejr-dims) og det sagde hun nej til og selvfølgelig sku hun ikke det.. vældig, så jeg sagde ja tak til 3 blade og vejr-dims.. bladene kom + en regning på aftalte beløb og så kom vejr-dimsen... Idag sidder jeg så med 8 blade og en regning på 500 kr... DET BLIR BARE LØGN!!!! Jeg har kun åbnet for de 3 blade som jeg godkendte resten er stadig i deres plast-emballage. Og eftersom jeg er rødhåret er jeg hidsig anlagt så nu skal de jo fandme få en helvedes opsang imorgen når de åbner..

MEN:
Kan jeg slippe for at betale det lort? Jeg har jo betalt det jeg accepterede...
Er det overhovedet lovligt det som de gør?

Der må da virkelig sidde en et sted herinde som ved hvad der er ret og uret i den her sag.. Please hjælp inden jeg eksplodere.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bondefangeri? HJÆLP
  • #1   30. jul 2008 du ar nok uden at du blevet oplyst om det meldt dig til et halvt års abonomang næste gang skal du bare smække røret på

• #2   30. jul 2008 tror faktisk at de vil ha det skriftligt... de der telefonsælgere fatter ingen ting...

har selv prøvet det... blev tilbudt en ude temp måler... og 3 blade på iform.. lød fint da jeg elsker at træne... da jeg så havde læst det første blad synes jeg der var lige lovlig meget for kvinder... og ja.. på forsiden står der ¨Danmarks største magasin for kvinder¨ hvornår helvede er jeg blevet en kvinde...??

du ringer til dem imorgen og hører hvad de havde tænkt sig... også sender du hele pisset retur... for du har jo ikk bedt om at få dem!!!

• #3   30. jul 2008 Hondababe - det var også min plan. Og du kan roligt stole på at jeg nok skal være bestemt.. Det er intet problem. Skal nok få vedkommende til at ønske at hun ikke var stået op.. smiley

Kristian H - Det burde da virkelig ikke være nødvendigt...! Mon de selv ville synes det var fedt at blive snørret sån...?

• #4   30. jul 2008 Steffen A - Nej det har jeg nemlig ikke... Kun de 3 stk og det står jeg ved.. Men dem kan de sgu også få retur det er ikke værd at læse alligevel.. MEN kan jeg slippe for at betale lortet....?

• #5   30. jul 2008 Man melder sig 99 % altid til et abboneoment når man køber sådan et tilbud, ligesom i kupon hæfterne, køb 5 nye film for 69 kr stykket , og med småt står der så at hvis man ikke afmelder abbonmentet er man forpligtet til at købe de næste 5 film for fuld pris..

Ens fornuft burde også sige en, at man ikke får noget gratis, der er altid en hage ved det., men tror heldigvis at det er en kvindeting, for det er min mor om igen det der

• #6   30. jul 2008 Ignorer dem totalt,, det har været i Kontant og andre forbrugsprogrammer,,mange af de der sælger deres lort over tlf går over stregen og bliver ved med at sende vare,,Programmernes råd var at man siger nej tak og derefter skråt op.

• #7   30. jul 2008 Hej Tanja og i andre.
    Efter snart en del år i tele-avis branchen kender jeg lidt til problemet.

(link fjernet)

De tre magasiner plus dimsen er du nødt til at betale, men gør du det har du faktisk accepteret et abonnement som er forløbende og som du selv skal opsige. ALt dette har sikkert stået på annoncen eller på det girokort du fik med på første sending. Så på den ene side er du faktisk trapped og er nød til at betale, da du først kan opsige det i morgen.

Men men men, der findes altis løsninger. Og det er jo ikke et problem - Bare en opgave! smiley

Kontakt deres kundeservice i morgen og sig dit "abonnemnet" op, sig ved samme lejlighed du ikke har i sinde at betale for de 5 andre blade du har fået tilsendt, da du efter aftale med sælgeren aftalte at han/hun ville stoppe efter de tre og efter dansk lov er en mundlig aftale lige så bindende som en skriftlig. Det er altså dem der har overskredet jeres aftale.
    Dette burde virke, og huske at vær venlig! at hidse sig op hjælper intet og nærmest giver nærmes modsat effekt på den service medarbejder du kommer til at tale med.

Nægter de stadig, tager man lidt andre midler i brug.

Giv deres overordnet et opkald. Og begybdt bare fra toppen.

Administrerende direktør Michael Cordsen
    39 17 20 00

Stil samme præmisser til ham. han tager sig helt sikkert ikke af det, men får en til det.
    Sker der ikke noget bliver du bare ved. Ret hurtigt har hans "ulejligheds" pris langt oversteget det du skylder og mon så ikke han sletter det bare for at slippe af med dig... smiley

Go for it

• #8   30. jul 2008 Jeg har en veninde der også fik rodet sig ind i sådan noget engang (noget æble "slankepille" halløj på abonnement vidst) og de insisterede på at hun skulle betale. Jeg ringede så til dem og skruede bissen lidt på, så var det ikke noget problem. Muligvis nævnte jeg også den avis jeg på det tidspunkt arbejdede for og det kan have været medvirkende smiley

Det kan jo også godt bruges selv om man ikke rent faktisk arbejder sådan et sted smiley

• #9   30. jul 2008 jeg har oss haft et tlf abbonement på et blad. jeg singede til dem og sagde jeg ikke ville betale for de sidste blade da jeg ikk havde fået dem og stoppede samtidigt abbonementet. de kunne se de var sendt men jeg incisterede på de ikke var kommet :D. så var den potte ude. plus regninger og rykker gebyre

• #10   30. jul 2008 send lortet retur pr. anbefalet brev, så er du sikker på at de modtager det retur.
    Desuden med en skrivelse om du opsiger dit abonnement iflg. de af telefonsælgeren oplyste betingelser for dette, samt at du udbeder dig en skriftlig bekræftelse tilbage på at de har modtaget opsigelsen og produkterne retur.
    Så burde den vel ikke være længere....
    Skulle de så true med bål og brand burde du kunne tage det med ophøjet ro, da jeg ikke tror på at de har ressourcer til at efterfølge alle dem de snyder.
    Bare hold fast i dit synspunkt !

• #11   3. aug 2008 Hende der har ringet og solgt dig abonnement, har helt klart lovet dig noget, som IKKE er den normale procedure.
    Det er helt normalt, at man ved at forholde sig passiv=IKKE opsiger abonnementet, signalerer at man vil fortsætte ud over de første "prøvenumre".

Kommentér på:
Bondefangeri? HJÆLP

Annonce