Bondefangeri? HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hejsa
For nogle måneder siden blev vi ringet op af en tlf sælger som kunne tilbyde mig 3 blade af Digital Foto + et trådløs temperaturmåler.. kan ikke huske hvad prisen var, men jeg takkede nej. Damen blev ved at presse på og til sidst sagde jeg okay men så sku hun fandme heller ikke begynde at sende flere blade og flere regninger for jeg var kun interesseret i de 3 (egentlig mest i den vejr-dims) og det sagde hun nej til og selvfølgelig sku hun ikke det.. vældig, så jeg sagde ja tak til 3 blade og vejr-dims.. bladene kom + en regning på aftalte beløb og så kom vejr-dimsen... Idag sidder jeg så med 8 blade og en regning på 500 kr... DET BLIR BARE LØGN!!!! Jeg har kun åbnet for de 3 blade som jeg godkendte resten er stadig i deres plast-emballage. Og eftersom jeg er rødhåret er jeg hidsig anlagt så nu skal de jo fandme få en helvedes opsang imorgen når de åbner..
MEN:
Kan jeg slippe for at betale det lort? Jeg har jo betalt det jeg accepterede...
Er det overhovedet lovligt det som de gør?
Der må da virkelig sidde en et sted herinde som ved hvad der er ret og uret i den her sag.. Please hjælp inden jeg eksplodere....
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 589
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 57 MC-er: 6 Emner: 48 Svar: 984
har selv prøvet det... blev tilbudt en ude temp måler... og 3 blade på iform.. lød fint da jeg elsker at træne... da jeg så havde læst det første blad synes jeg der var lige lovlig meget for kvinder... og ja.. på forsiden står der ¨Danmarks største magasin for kvinder¨ hvornår helvede er jeg blevet en kvinde...??
du ringer til dem imorgen og hører hvad de havde tænkt sig... også sender du hele pisset retur... for du har jo ikk bedt om at få dem!!!
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 19
Kristian H - Det burde da virkelig ikke være nødvendigt...! Mon de selv ville synes det var fedt at blive snørret sån...?
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 19
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.617
Ens fornuft burde også sige en, at man ikke får noget gratis, der er altid en hage ved det., men tror heldigvis at det er en kvindeting, for det er min mor om igen det der
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 196
mar 2004
Følger: 29 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 67
Efter snart en del år i tele-avis branchen kender jeg lidt til problemet.
(link fjernet)
De tre magasiner plus dimsen er du nødt til at betale, men gør du det har du faktisk accepteret et abonnement som er forløbende og som du selv skal opsige. ALt dette har sikkert stået på annoncen eller på det girokort du fik med på første sending. Så på den ene side er du faktisk trapped og er nød til at betale, da du først kan opsige det i morgen.
Men men men, der findes altis løsninger. Og det er jo ikke et problem - Bare en opgave!
Kontakt deres kundeservice i morgen og sig dit "abonnemnet" op, sig ved samme lejlighed du ikke har i sinde at betale for de 5 andre blade du har fået tilsendt, da du efter aftale med sælgeren aftalte at han/hun ville stoppe efter de tre og efter dansk lov er en mundlig aftale lige så bindende som en skriftlig. Det er altså dem der har overskredet jeres aftale.
Dette burde virke, og huske at vær venlig! at hidse sig op hjælper intet og nærmest giver nærmes modsat effekt på den service medarbejder du kommer til at tale med.
Nægter de stadig, tager man lidt andre midler i brug.
Giv deres overordnet et opkald. Og begybdt bare fra toppen.
Administrerende direktør Michael Cordsen
39 17 20 00
Stil samme præmisser til ham. han tager sig helt sikkert ikke af det, men får en til det.
Sker der ikke noget bliver du bare ved. Ret hurtigt har hans "ulejligheds" pris langt oversteget det du skylder og mon så ikke han sletter det bare for at slippe af med dig...
Go for it
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 850
Det kan jo også godt bruges selv om man ikke rent faktisk arbejder sådan et sted
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 166
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.919
Desuden med en skrivelse om du opsiger dit abonnement iflg. de af telefonsælgeren oplyste betingelser for dette, samt at du udbeder dig en skriftlig bekræftelse tilbage på at de har modtaget opsigelsen og produkterne retur.
Så burde den vel ikke være længere....
Skulle de så true med bål og brand burde du kunne tage det med ophøjet ro, da jeg ikke tror på at de har ressourcer til at efterfølge alle dem de snyder.
Bare hold fast i dit synspunkt !
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 204
Det er helt normalt, at man ved at forholde sig passiv=IKKE opsiger abonnementet, signalerer at man vil fortsætte ud over de første "prøvenumre".
Bondefangeri? HJÆLP