{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

køb af brugt projektor {{forumTopicSubject}}

jeg har fået tilbudt en brugt projektor til 2300 kr.. EPSON ENP-S3.. pæren er kørt 600 timer, og der er 2400 igen.. den er såmen fin nok og alt det, men den er snart 3 år gammel..

jeg har prøvet at lede efter den på dba plus div andre markedssider, men har ikke fundet noget info om brugt priser..

er der nogen der kender noget til det her, og kan sige mig om prisen er ok..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af brugt projektor
  • #1   24. aug 2008 Jeg ved ikke hvad prisen er på sådan en. Men find også ud af hvad en ny pære koster til sådan en.
    Jeg har fået tilbudt en projektor, hvor pæren koster omkring 4000 kr. Jeg takkede pænt nej :o)

• #3   24. aug 2008 Jeg købte en Acer til 2900,- sprit ny...
    Så jeg synes du skulle smide de ekstra penge og købe en ny stedet.
    Hvis du vil ofre 2300 på en 3 år gammel er 3000 for en ny nok væsentlig bedre givet ud, hvis du spørger mig.

• #4   24. aug 2008 Kan fortælle dig at Epson EMP-S4 koster 3800 fra ny incl. pære!!

• #5   24. aug 2008 En ting man lige skal være obs på, er hvor meget den støjer!
    Jeg har haft projector som tv i 3 år nu, og jeg ville gå amok, hvis jeg havde en der støjer! Min larmer 28db når den ikke kører fuld bål på pæren! Mange af de lidt billiger larmer omkring 40db! Det er meget, når man tænker på lyden bliver dobbels så høj, ved at øge med 3db!

Men det er fed lir at se alt tv i 90":)
    Jeg bruger en dvd optager til at styre kanalerne med, men savner godt nok tekst tv...

• #6   24. aug 2008 nyprisen for 3 år siden var vist omkring 6800 kr.. og som alt muligt andet følger kvaliteten også sammen med prisen.. den laver ingen støj.. 28db

Kommentér på:
køb af brugt projektor

Annonce