{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Er Kim Larsen ikke en klovn ???? {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der synes at Kim Larsen er lidt en klovn med hans indlæg i ryge debatten ??

(link fjernet)

Den gule negl..............Come on..........faktisk synes jeg at en statsstøttet kunstner som ham burde klappe kajen.

Men hva, det kan jo være at hans 45 års forhold til HOUSE OG PRINCE ordner det for os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er Kim Larsen ikke en klovn ????
  • #1   11. sep 2008 Kim: Jeg går ud fra du er ikke ryger?`;-)

• #2   11. sep 2008 - Kim kæmper kanon flot for friheden - selvfølgelig skal der tages hensyn vedr. rygning - men den generelle frihed i tilværelsen, skal der ikke rokkes ved - for regningen kommer også til jer, der er "overvægtige" - snupper en pils i ny og næ...osv... Kim og de andre - tror jeg - forsøger at statuerer et eksempel på friheden - som vi bør støtte op om, alle i hob ;o))

• #3   11. sep 2008 At skulle klappe kajen fordi man får statsstøtte lugter lidt hen af kommunisme.
    At man så bruger ordvalg fra nazi tiden i sine kampagner kan man så diskutere er klovneri, men det har skabt debat.
    Og at man nu i DK har flere love og regler end Sverige er bekymrende for demokratiet og det frie valg for hvordan man lever sit liv.

• #4   11. sep 2008 Kim ta´r nu fint hensyn - han har aldrig røget i mit hjem !!
    ;O)

• #5   11. sep 2008 Fra Larsens indlæg: "- Jeg har altid kørt med tog, gerne ned til Italien. Så har jeg sat mig ind i restauranten, tændt en smøg og bestilt en øl, når vi kørte ud fra banegården. Nu er smøgen blevet forbudt. Og eftersom rejsen tager et døgn, hvor man altså ikke må udfolde sig frit efter min mening, så tager jeg flyveren i stedet for. Og så forurener jeg, hvad, 40 gange mere? Det er da absurd!, siger Larsen."

- OK, jeg har kørt 50 km/t i bil på vejen foran den lokale skole, men nu har de sat hastighedsgrænsen ned til 40 km/t, så bliver jeg jo nødt til at købe en lastbil og lave en masse højresving - og sådan dræber jeg, hvad, 40 gange flere børn? Det er da absurd!, siger jeg.

Han må da heller ikke ryge i flyet på vej til Italien.

Jeg synes det er rart at jeg kan bruge tog, restaurant osv. uden at Larsen puster røg på mig. Så har vi jo lige adgang til området. Loven eksisterer pga. en mindre befolkningsgruppes adfærd generer øvrigheden. Ligesom nudister, bare med større lugtgener.

• #6   11. sep 2008 Jeg synes rygeloven er et fremskridt.................jeg gider ikke gøre dette til en er det ok at ryge diskusion, jeg synes folk skal ryge lige alt det de vil, bare de ikke generer andre med det og det er jo netop det rygeloven har sørget for.

Ydermere har vi jo her i DK fået en rygelov LIGHT i forhold til mange andre europæiske lande hvor grænserne er trukket noget skarpere op.

Og nu skal vi jo ikke glemme at loven er vedtaget med et flertal og faktisk er jeg ret sikker på at hvis man lagde det ud til folkeafstemning så ville loven stadig blive vedtaget.

• #7   11. sep 2008 Helle Opfinder: Arhhhh passiv fedme.......passiv pilsner drikning ?????? det må du kunne gøre bedre !!!!

• #8   11. sep 2008 @kim: Måske, måske ikke!
    Problemet er at en sådan stor lov, med så store konsekvenser for så mange mennesker IKKE er blevet vedtaget via en folkeafstemning.
    Og nej, at påpege jeg selv har stemt på den regering, eller at andre har, har intet med sagen at gøre da jeg ikke husker nogle partier diskutere der synspunkt på rygeloven før den blev vedtaget.
    Jeg har derfor på ingen måde har indflydelse på om den lov skulle vedtages eller ej.

Derfor lever jeg på ingen måde i et demokratisk land.

Fint nok at folk syntes cigaret røg er generende men så syntes jeg at det skulle være op til service branchen (restauranter, diskoteker osv) at bestemme om de vil have rygeforbud på deres sted.

Men de må de ikke (hvor er demokratiet og den frie vilje?)

[ironi] Men jeg ser da lidt positivt ved det. Nu vil de nemlig gå efter fede mennesker. Og det er jeg glad for. For ligesom rygere har generet ikke rygere på restauranter genere fede mennesker min appetit når jeg er på restaurante. Så jeg håber vi får en løsning hvor mennesker +110 kilo ikke har lov til at spise offentlige steder. [/ironi]

Kan i se hvor det føre hen?

• #9   11. sep 2008 Nu handler rygeloven jo netop ikke om at "få folk på rette spor" eller er på at få gjort rygere til bedre og sundere mennesker - og kan derfor på ingen måde sammenlignes med at der skulle laves en lov imod alkohol, fedme etc.

Hvis du drikker en øl, så går det ikke ud over mig - hvis du spiser en burger, så går det ikke ud over mig - men hvis du ryger så er jeg udsat for passiv rygning og det går ud over mig - det er såmænd ikke anderledes end at du der er hastighedsbegrænsninger eller en våbenlov, fordi det kan skade andre mennesker.

Kim og hans klynkekor har så travlt med at beklage sig over angreb på deres personlige rettigheder - men hvad med andres ret til ikke at ville indånde deres skadelige giftstoffer - "Jamen så kan I bare gå et andet sted hen" kan man høre dem hyle - nej, det kan I - og det er så det rygeloven nu sørger for.

Al respekt for Kim Larsens musiske karriere og hans kamp for personlig frihed - men denne gang synes jeg han har skudt helt forbi målet - basalt set fordi denne gang handler det ikke om en kamp der er for alles bedste, men om en kamp der er for Kims eget bedste - så han kan blive ved med at pulse løs - og at man så forsøger at basere den på en undskyldning om, at man gør det for alle andres skyld og bakker den op med direkte forkerte fakta og statistikker gør det ikke mere charmerende.

Iøvrigt vil jeg tilføje at jeg synes det er en fornøjelse at man kan gå i byen uden at komme til at stinke som 1000 cigaretskodder - og det gælder faktisk for de fleste jeg kender, også rygerne.

• #10   11. sep 2008 Kim (6920Videbæk) - Hvis du nu havde pudset "øjnene" og læst vedr. rygerhensyn, så havde du nok forstået pointen, Kim ;o)

- Fordi fedme og pilsner drikning ikke sender en forurendende sky ud, så betyder det jo ikke at det ikke skader omgivelserne ;o/

• #11   11. sep 2008 Kristian J:
    Øh, tror måske lige du skal læse lidt op på dine demokrati definitioner - at skulle gennemføre en folkeafstemning om alting der vedrøer mange mennesker er ikke et demokratisk grundprincip - og iøvrigt praktisk ugennemførligt.

Jeg mindes heller ikke at have været til afstemning om ændring af fartgrænserne, storebæltsbroen, politireformen, skattestoppet, kommunesammenlægningerne etc etc - og det er da ellers punkter der er en del vigtigere end det andet.

Vi har i Danmark repræsentativt demokrati og ikke direkte demokrati - derfor har vi en regering og ikke 1.000.000 folkeafsteminger.

• #12   11. sep 2008 Jesper J

Typisk rygerargumentation - og som jeg allerede har skrevet:
    "Jamen så kan I bare gå et andet sted hen" kan man høre dem hyle - nej, I ka gå et andet sted hen og ryge.

Rygerne bruger altid alverdens andre ting som undskyldning for at de ryger, "Jamen det er også usundt at....." - ja det er muligt, men det gør sgu ikke rygning sundere.

Og den med trafikken er jo totalt latterlig - at sammenlige samfundets transportbehov med en personlig nydelsestrang er helt hen i vejret.

Men ja du har ret - folkk er sgu nogen piverøve - men det er sgu rygerne der piver.

P.S. Forresten - det der med at forbyde drivmiddelmotorer er sgu ikke en god ide - så kan vi jo ikke køre kværn mere. smiley

• #13   11. sep 2008 Alle dem som ikke ryger er dumme. Sådan er det bare.

• #14   11. sep 2008 Beklager, men det er ikke mig der laver reglerne.

• #15   11. sep 2008 Så kan jeg godt leve med at være dum !!

;O)

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 191
    #16   11. sep 2008 Jeg ser nu alle rygere som passive mordere ..

Folk der drikker slår sig selv ihjel.
    Folk der overvægtige slår sig selv ihjel..

Men jer rygere, skal lige lade et par af os andre krasse med i faldet smiley

Rygere burde dømmes for uagtsomt manddrab .. - Og selvfølgelig skal alkohol og overvægt også tages alvorligt smiley

Og sluk så de smøgere ! smiley

• #17   11. sep 2008 Synes at det er plat at kæmpe for at ødelægge andres appetit og helbred når man møder ind på offentlige restauranter...

Det er da helt perfekt at man kan nyde sin mad - uden at være generet at tyk tung klam røg i hele lokalet (og nej - ryger sektioner fungerer bare ikke fordi røgen kan sgu ikke stoppes af en skillelinie hvis den ikke fysisk er der)

Hvis du har en last som generer andre mennesker - så må du sgu dyrke den hvor andre ikke føler sig generet af det.

Det kan sammenlignes med motorsport - de fleste synes ikke det er fedt hvis der ræses inde i byen - loven forbyder det - derfor må man opsøge et sted hvor den slags kan dyrkes - det samme med rygning - hvis du så piver over forholdene for at dyrke din last ( regn og andet godt klimabetonet) - så må du jo revidere din begrundelse for at dyrke lasten.

Men du skal ikke komme og pive at du skal stå ude i regnen for at få lov til at ryge - det har du sgu selv valgt - det kan og bør ikke blive mit problem.

• #18   11. sep 2008 Patrick H - Alkohol slår også omgivelserne ihjel, på den måde at forstå - ødelagte liv, ødelagte ægteskaber, ødelagte og forpinte børn, ja kort sagt - ødelagt livsgejst ;o/

• #19   11. sep 2008 Helle Opfinder - det er muligt at alkohol har nogle sideeffekter der efterlader omgivelser en fortabt - MEN de har deres helbred tilbage, de dør ikke af lungekræft eller andre goddies fordi passiv alkoholmisbrug findes ikke !!!!

• #20   11. sep 2008 hvad var der galt inden den stramme ryge lov de fleste steder var der ryge afdeling så dem der havde de behov kunne side og ryge uden at genere nogen, skulle det genere nogen var det jo ikke noget man ikke kunne have løst med luftrensning det havde måske været bedre for indemiljøet og den personlige frihed. (har ikke røget i 11 år)

• #21   11. sep 2008 Rasmus S: Hvad er et godt helbred værd, hvis du har et lorteliv?
    og jo der findes noget der kan minde om passiv alkoholmisbrug.... men det er en helt anden diskution smiley

• #22   11. sep 2008 Stavefejl er gratis smiley

• #24   11. sep 2008 Helle D: jeg tvivler på at et lorteliv bliver ret meget mere positivt af at blive toppet af med et sygehusophold pga. lungesygdomme....

Elo: Rygeafdelingerne fungerede jo ikke - røgen er jo bare længere tid om at trække hen i ikke-ryger afdelingen - men den skal nok komme derhen. (og selv om mit levebrød er salg af sug til røgforurening - vil jeg alligevel foretrække at der ikke bliver røget)

• #26   11. sep 2008 Jeg tror i misforstår mig lidt - Passiv alkohol misbrug skal forstås ordret - fordi du drikker i umiddelbar nærhed af mig, bliver jeg ikke fuld/påvirket - men hvis du ryger i nærheden af mig indånder jeg det samme klamme lort som dig. Det har jeg ikke valgt - Og jeg kan ikke begribe hvorfor at det er mig der skal fjerne mig eller bede dig om at slukek din cigaret/røg - alt normal høflighed peger da på at DU som ryger burde have så meget pli at du tog hensyn til andre - det er bare sjældent sådan - derfor er den nye rygelov et godt indgreb i den "personlige frihed"

Alkohol misbrug er et alvorligt problem som kan medføre nogle alvorlige sociale konsekvenser, som ikke bør overses. Men med henvisning til ovenstående så gælder HELBREDSPROBLEMET kun den enkelte misbruger.

• #27   11. sep 2008 HAN ER EN KLOVN, han burde ikke have lov til at åbne munden udover når han laver musik for der kommer sku aldrig nogle kloge ord fra ham det fjols. OG jeg synes at rygeloven er fin, hvorfor skal vi andre sidde og være udsat for passiv rygning bare fordi der er nogle der er for dovne til at lætte røven og gå udenfor.
    Det svarer jo til at når jeg skal hoste så rejser jeg mig lige og så gør det lige i ansigtet på en tilfældig i resturanten, han ville nok blive lidt muggen, men han bliver kun forkølet af det, og så vidt som jeg ved så er det lidt værre sygdomme man kan få af passiv rygning.

• #28   11. sep 2008 Han er da bare for go siger en ikke ryger

• #29   11. sep 2008 Rasmus S - Jeg kunne få lyst til at spørge dig - ville du have noget i mod, at alkohol og fedende indtagelser, blev forsøgt afskaffet (som det forsøges med cigaretter)?

- Elo, jeg kan godt lide din tankegang, så kunne der sættes en stopper for dette klynkeri ;o)

Vi må nok mere eller mindre, tage os grundig i nakken for ikke at ende op som fanatikere, for fanatisme er ski en grim ting og klæder ikke en ellers okay personlighed ;o/

• #30   11. sep 2008 Hvorfor helvede farer alle ikke rygere, lige hen til klyngen af rygere, når der er fest

• #31   11. sep 2008 Grauballe - Fordi vi ER sjovere ;o)

-K1- Læs dog mit første indlæg i denne tråd " - selvfølgelig skal der tages hensyn vedr. rygning -!!

• #32   11. sep 2008 Det er jo ikke blevet forbudt at ryge, der er bare indført en restriktion som siger at man ikke må ryge bestemte steder - fordi det generer andre mennesker (både ikkerygere og rygere) at der f.eks. sidder nogen og blæser med røg når man spiser på restaurant.

I 1930 blev der indført en restriktion som ændrede den sexuelle lavalder fra 12 til 15 år. Er det en fanatisk indgriben i Onkel Pædomands personlige frihed til at udfolde sin sexualitet, eller er det en restriktion som skal håndhæve den anden parts ret til at være fri for denne udfoldelse?

• #33   11. sep 2008 Helle Opfinder: Mig bekendt forsøges cigaretter ikke afskaffet - Det er blot rygerkulturen der trænger til "opdragelse" - ikke-rygerne har lidt i mange år - nu med den nye lov er det pludseligt blevet "vores" tur( de fleste havde vel gættet at jeg ikke ryger) - simplet hen fordi samfundet har ændret sit generelle syn på rygning. Det er ikke en mennesketret og kunne ryge hvor man vil længere og langt størstedelen af befolkningen er ikke-rygere - det handler om at et meget lille mindre tal skal pludseligt vise hensyn til andre - derfor opstår balladen.

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 191
    #34   11. sep 2008 Jamen Morten har sku helt ret...

Altså, der findes fanemde mange usunde erhverv i danmark...

Men efterhånden skal vi jo ikke have ondt af de små inderdrenge der står i giftig syre til knæende og dampe lige op i 5 øren hele dagen...

Nej, vi skal have ondt af den stakkels mette, som netop har afsluttet sin tjener udannelse og nu skal ud og arbejde med : Danmarks Mest Sundhedsskadelige Erhverv?

Det kan sku simpelthen ikke være rigtigt...

• #35   11. sep 2008 Jeg kan ikke udstå folk som Larsen som mener at rygning er "hyggeligt" og "tilføjer stemning" - jeg tror min mening fremgår af de ovenstående indlæg...

• #36   11. sep 2008 -K3- : der da ikke noget hysterisk ved pænt at påpege at jeg ikke har valgt at ryge din cigaret - det hysteriske opstår når Larsen og hans bande af afdankede musikere fremstår med deres korstog i alverdens medier, fordi de ikke gider lette røven og gå væk fra andre normalt tænkende mennesker når de skal have et fix......

• #37   11. sep 2008 K1 hvis du ikke vil stinke af bræk, så skal du jo lade være med at tage alt det martini med i sodavandsflasken, når du skal til fest.

• #38   11. sep 2008 Rasmus S - Det er jo ikke helt de argumenter, udelukkende, der skulle ligge til grund ;o/

- Tilsidst jo Rasmus, det er hyggeligt at ryge, lige så vel det til tider også kan være hygge at pille næse, tæer, negle og rø. *GG*

• #40   11. sep 2008 Jeg har intet problem med - og egentlig også forståelse for at Larsen trænger til et fix i ny og næ smiley - Men hvordan kan det indebærer at jeg skal dele hans cigaret med ham ??

Diskutionen går ikke på om jeg skal bestemme om han skal ryge eller ej - han må ryge 1000 cigaretter om dagen for min skyld !! det skal bare foregå på de dertil indrettede steder... Og nu de findes - skal han sgu tvinges til at bruge dem...Bare min mening.

• #41   11. sep 2008 Selvfølgelig skal rygere tage hensyn til ikke-rygere - det har nok manglet førhen...
    Personligt ryger jeg aldrig i mit eget eller andres hjem - jeg foretrækker faktisk at gå udenfor hvad enten det er sommer eller vinter.

Men derfra og så til at forbyde rygning i de fleste bygninger - det er for langt ude!
    Hvorfor kan man ikke dele eks. en restaurant op i en ryger og en ikke-ryger afdeling ?
    Jeg synes det tangerer diskrimination.

Nu tvinges rygerne politisk til at tage hensyn til ikke-rygerne.
    Så vil jeg spørge omvendt; hvor er det lige ikke-rygerne tager hensyn til rygerne ???

• #43   11. sep 2008 Hmm, det er jo en svær diskussion. JEG er ikke ryger, og har altid hadet lugten af røg, begge mine forældre røg da jeg boede hjemme. Min far stoppede da jeg flyttede hjemmefra.

Han arbejder som tjener, og har gjort det i næsten en menneske alder.
    Han er af den gamle skole, der kæmpede imod, naturligvis skulle kunden kunne ryge, de hygger sig jo. osv.
    Da så den første del blev indført, kom han en uge efter, og sagde at han, og alle 10 tjenere derinde, syntes det var vidunderligt, og at de ikke blev så trætte og forpustede på arbejdet, når der var travlt, pga. bedre indemiljø!!!

De folk er på arbejde.

Jeg har fået et lille barn (7 mdr. nu) jeg syntes at det er fedt jeg kan komme alle steder med hende nu. Før rygerloven, ville jeg ikke kunne have kommet alle steder, for jeg tager hende ikke ind hvor der ryges kraftigt (helst ikke ind vor der ryges, men folk bestemmer jo selv i deres hjem.)

ALLE undersøgelser viser rygning, og passivrygning er skadeligt.
    Så længe det kun påvirker rygeren, og ingen andre, er jeg ligeglad.. MEN problemet er, at rygning NÆSTEN altidd påvirker andre.

Se min søde nabo, hun har fået børn, og vil derfor ikke ryge indenfor. SÅ hun sidder i sit køkkenvindue, og ryger ud af det. DET ER LIGE VED SIDEN AF VORES SOVEVÆRELSE, hvor mit barn sover. så der stinker af røg nogle gange.
    Vi kan ikke sove med åbent vindue længere, uden vi resikkerer at der stinker af røg.
    Ærgeligt. MEN da ikke noget jeg vil sige til hende, da jeg syntes at det er flot hun tar hensyn til sit barn!

Så med mine øjne,

Kim larsens sange elsker jeg rigtig mange af. HANS holdninger, de har altid været mildt sagt kontroversielle..

MEN lad os finde en dansk musikker flok, der kører mc, og elsker at give gas. LAD dem tale for højere hastighedder for motorcykler.... FOR det er vel vores frie valg, og det er jo yderst sjællent at vores ullykker tager andre med sig!!!

ELLER????

Selvfølgelig er der segmenter af rygerloven, som ikke er helt smarte, det er der med alle love.
    Det sjoveste er at når man kommer ind til folketinget, ryges der på kontorerne!!!!
    Hellige køer (eller det gjorde der før, har ikke været der i 2 år!)

• #44   11. sep 2008 Chrstian B: -Hvorfor skal jeg tage hensyn til at du har et afhængighedsproblem ?? - det er dig der har valgt at være ryger - derfor mener jeg det er korrekt at du ikke skal have lov at ryge indendørs. Mange større offentlige bygninger har jo (mærkeligt nok) valgt den dyrere løsning det er at indrette rygerum til den som skal fixe. Der skal man ikke engang udenfor - En anden ting i denne ryge diskusition er den ekstra tid rygning optager af arbejdestiden .... mange virksomheder har mærket et fald i effektivitet fordi rygerne nu skal gå udenfor - det er beklageligt. Vi overvejer at foretrækker en ikke-ryger frem for en ryger - diskrimination eller ej.

• #45   11. sep 2008 Christian B hvorfor SKAL jeg tage hensyn til rygerne??

De vælger at ryge...
    Jeg har ikke foretaget et valg, gjort en gerning!!!

• #46   11. sep 2008 Nogen der har bemærket at Anti rygerne begyndt at skræppe op på samme tid som at det blev "in" at være metroseksuel ?
    Stof til eftertanke.

• #47   11. sep 2008 Jeg er ryger. Jeg ryger alt for meget. Men når nu rygning er så usundt/farligt osv. Hvorfor fanden forbyder de så ikke rygning på lige fod med andre ting der er farlige/sundhedsskadelige osv. Som f.eks. hashrygning?
    Når vi alligevel efterhånden lever i et samfund med pattebørnsdemokrati, og den ene lov efter den anden, der bliver trukket ned over ørene på os, så forbyd da lortet:-)
    Gad vide hvor længe vi så havde den nuværende regering;-)

• #48   11. sep 2008 i generationer har det været ok at ryge langt de fleste steder - det har man nu lovgivet sig ud af.
    Der hvor det hele starter er, at rygerne ikke har vist tilstrækkeligt hensyn til ikke-rygerne.
    Der hvor jeg mener, at ikke-rygerne bør yde en smule hensyn i rygernes retning er en smule forståelse for indgrebet i rygernes personlige frihed - og deraf også forståelse for at vi gerne ville have haft diverse rygerum/kabiner m.m.
    Jeg er sgu da ligeglad om I, Rasmus og Jesper tager hensyn til mig - jeg kan sagtens leve uden ! ( dét var ment i mere principiel forstand ).

Min kone og ungerne skal da heller ikke udsættes for det, så jeg ryger da bare videre - udenfor *G*

• #49   11. sep 2008 og så siger i jeg er en kværulant smiley

• #50   11. sep 2008 Kan man lave en hensynsfuld brænder

• #51   11. sep 2008 Christian B: Det var også ok for aristokratiet at udbytte og stokkeprygle gemene tjenestefolk i mange generationer indtil vi fik pøbelvælde med afskyelige idéer om fælles regler og lige rettigheder som skulle vedtages ved lov. Ækel hensynstvang, nej tak! Obligatorisk narko'tin, YES SIR!

• #52   11. sep 2008 Jeg siger heller ikke, at det ikke er ok - jeg er ligeglad, jeg retter mig efter det i forvejen som en helt naturlig del af MIN tilværelse - jeg kan bare godt forstå hvis nogle føler det som et angreb på deres personlige frihed, thats all.

• #53   11. sep 2008 Til Alle dem der er tilhænger af rygeloven.
    Hvad synes i så om dobbelt moral.
    Skrot jeres biler og mc i slår sku da flere i hjel ved den fourening som i udsender. (Men vi kan jo ikke se røgen fra bilerne så er det jo nok ikke farlig)

• #54   11. sep 2008 Desuden kan jeg ikke fordrage Kim Larsen men hvor jeg dog respekterer hans kamp for vores frihed.

• #55   11. sep 2008 *host host*
    gider ikke læse det hele, har intet i mod Hr. Larsen ellere rygere..
    er selv ex-ryger
    men tallene taler for sig selv smiley
    (link fjernet)

• #56   11. sep 2008 Ud over at være stærk tilhænger af gabestokken så har jeg en teori som jeg er overbevist om vil være et fantastisk forsøg.

Vi deler Danmark op i to (F.eks. Jylland og Sjælland). Jylland bliver et demokratisk valgt præsidentstyre hvor én mand kan tage beslutningerne uden at skulle gå på kompromis. Han skal have rådgivere men magten til at beslutte egenhændigt.
    Sjælland bliver så modparten til det kontrollerede samfund. Anarkistisk fra top til bund. Man må køre lige så stærkt man vil, ryge hvor man vil og hvornår man nu har lyst, stjæle alt man kan komme afsted med, ikke betale skatter og afgifter, selv betale tilbud som skole og sundhedsforsikring osv. Kim Larsen og hans hippieflok får deres ønskesamfund og de "kedelige" (kan man måske kalde dem) får styr på samfundet.

Fyn kan så bruges som en form for fængselsø eller lignende (arbejder stadig på detaljerne her).

Mvh
    En af de kedelige!
    (som iøvrigt elsker at gå på restaurant og nyde sin mad uden at blive kvalt i røgen fra ham der sidder og hygger sig).

• #57   11. sep 2008 og jakob, du holder naturligvis aallttiidd fartgrænserne osse *G*

• #58   11. sep 2008 Christian B
    Nej, men jeg betaler bøden når jeg får den uden brok - fordi det er sgu min egen forbandede skyld.

smiley

• #59   11. sep 2008 ajajaj K2 sagde de grumme tal

• #60   11. sep 2008 Jakob (Vendsyssel) B: Ja det forsøg ville nu nok ikke holde længe og jeg villeikkemærke noget til det for jeg d
    skulle ikke flytte..................

• #61   11. sep 2008 Jeg synes faktisk jeg hører fra mange rygere at de synes rygeloven er okay......................kender også MANGE rygere der ikke ryger indenfor i deres eget hjem.

• #62   11. sep 2008 Hjerteforeningen har tidligere dokumenteret, at mere end 2.000 indlæggelser af børn på danske hospitaler hvert år skyldes sygdomme forårsaget af passiv rygning.

Skræmmende tal ikke?

Hvor mange kommer til skade i trafikken af børn om året??

• #63   11. sep 2008 Rygeloven styrer smiley

Hvor er det fedt at kunne gå i byen uden at komme hjem og stinke at røg.

• #64   11. sep 2008 Eller køb en e-cigaret. Jeg har lige købt en idag. Så for du kun nikotin. Der er ingen andre skadelige stoffer, Du kan inhalere "røg" som når man ryger en alm. smøg. Der er ikke noget der hedder passiv rygning osv. Det er altså skide smart:-)

• #65   11. sep 2008 kim larsen styre FUCK RYGELOVEN

Kommentér på:
Er Kim Larsen ikke en klovn ????

Annonce