1.128 visninger
|
Oprettet:
Hva sker der {{forumTopicSubject}}
lige for den side her....? Har prøvet i over en time nu, på at ligge et par billeder ind. I et fotoalbum, og den står bare og vil skalere, har fået billederne ned til minimum. Hvis man vil forlange penge for noget, skal man fandme også levere. Så kom igang jer der har den her side... Sku da for latterligt, nu bliver jeg sikkert frosset el.lign. Men kunne da være fint. Hvis vedkomne gad og forklare, hvordan man kan forsvare det her.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
dammmm . . lol lol
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
Men du har ret siden kører tit som en pose lort,
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Emner: 171 Svar: 1.721
jeg giver gerne en 10ér pr måned
Kim.
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.179
Lyder som om du kører firefox, der er nogengange problemer med billeder.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 434
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Hva sker der