{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

prøve nye mc´er {{forumTopicSubject}}

hey venner.
var lige ude og prøve en suzuki gsxr 750 fra 98, har drømt om sån en i laaang tid. og fik endelig chancen for at prøve den, men for helvede hvor er den vild, den trækker helt vildt, men nu er jeg så blevet skræmt af den, fordi den er så vild. smiley tør ikk købe den, for jeg ved jeg slår mig selv ihjel på den.
er der andre der har prøvet det, med en mc de længe har villet prøve :)?

del gerne historier og erfaringer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning og bortkørsel af jord 750 kr.
  • Flytning af vinduer 2.460 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 890 kr.
  • Skifte fuger og fjerne svamp i brusekabine 2.000 kr.
  • Havearbejde 1.350 kr.
  • Justering af opvaskemaskine låge 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prøve nye mc´er
  • #1   17. okt 2008 Du synes vel også din GSXF var vild da du fik den?

Hvis du ikke selv tror du har selvkontrol til at styre din højre hånd, så er det jo nok ikke en så god idé med noget vildere. Men Ellers er der vel ikke noget problem i det.

• #2   17. okt 2008 klaus: jeg syntes sku der er sindssygt meget ryk i ! men nu er jeg oz vant til en gsx f model. det jo ikk en racer.

• #3   17. okt 2008 intet kan blive for vild smiley

• #4   17. okt 2008 jesper: nej syntes ikk min var særlig vild da jeg købte den, men ja det rigtigt, hvis jeg kan styre min højre hånd, er der ikk noget problem, men det er der jeg, er bange for jeg ikk kan styre det. for man vil jo ud og prøve grænser af, og opleve det sus, det giver at accelere hårdt.

• #5   17. okt 2008 rasmus: hehe jo for mig smiley jeg er helt vild med den cykel, syntes bare den trækker utrolig meget, men igen er jo vant til at køre min f model.

• #6   17. okt 2008 Det er et spørgsmål om tilvænning Rasmus..

Tag det med ro og giv dig tid på den så vil du komme til blive glad for den... Helt sikkert.

• #7   17. okt 2008 Jim: kan se du kører en ret hidsig maskine selv, da du købte den, var du så oz helt oppe at ringe, eller tog du det bare som det kom?

• #8   17. okt 2008 Jeg synes det er godt at du har selverkendelse nok til at se at den muligvis er for vild til dig. Det er der nok andre der mangler (tænker ikke på nogen bestemt men generelt). Det er jo din beslutning der tæller.

• #9   17. okt 2008 He he, var selv ret skræmt da jeg prøvede min "drømmekværn" kawasaki ZXR-750 med ZX9 motor. Min første tanke var - "hvorfor var det absolut det skulle være en 900 motor!? Mon ikke den almindelige havde været rigeligt!?" - den var fandme vild!
    Jeg købte den alligevel og har ikke fortrudt et sekund...

• #10   17. okt 2008 Prøvede ikke min Tl1000 først, bestilte den bare hos en af mine fars venner, og så måtte man bare køre stille og roligt til at starte med smiley
    Nåede dog aldrig rigtigt at fyre den af, var sikker på den ville smide mig af hvis jeg gjorde det hehe smiley

Men havde jeg prøvet den først ville jeg aldrig have købt den, den var lidt ala bilverdens amerikaner slæder, for tung at komme rund med...

• #11   17. okt 2008 Kenneth: det sagde forhandleren oz hehe. men det sus man fik ved at rive den i bund, kan man jo ikk få nok!! ihvertfald ikk mig. men som der skrives ovenover, så er det jo oz om selvkontrol, og højre hånd.

• #12   17. okt 2008 tomas: du var lidt i samme båd som mig nu så hehe. hvor lang tid har du haft den nu??

• #13   17. okt 2008 mark: det sku oz en vild cykel.
    har prøvet min kammerats aprillia 1000. sån en skal jeg aldrig have hehe. den er jo livsfarlig!

• #14   17. okt 2008 Rasmus.

Nu er denne her ikke helt den første hidsige maskine... Men Jo.... Sidder lige og bliver helt nostalgisk... Det var så fedt første gang man satte sig over sin første sportscykel... Og var slet ikke til at få ned igen da man var steget af he he..

• #15   17. okt 2008 jim: hva for en, var din første vilde cykel?
    nemlig man er ikk til at få af cyklen igen, for man vil lige prøve en gang til, og så en gang til, og når den er tom i tanken, så fylder man den bare op hehe, og kører igen igen smiley

• #16   17. okt 2008 Det var en spritny RF600 i 1995..... Jaaa jaaa grin i bare... Men jeg synes den var vild okay.... smiley

Men Rasmus Yeeeees you got the Fever.... Synd det er så sent på året.. Du bliver sgu da ikke til at være i stue med vinteren over...hehe

• #17   17. okt 2008 hehe jeg venter bare på det blir sommer igen. men mc´erne er jo oz billigere nu, end til sommer. så hvis jeg skal købe/bytte, er årstiden jo perfekt.
    hehe i got the fever smiley

• #18   17. okt 2008 nej det har jeg ikke.

• #19   17. okt 2008 Glæder mig satme også til når det store kørekort kommer i hus til sommer.. så skal jeg sgu også ud og rive nogle sportscykler rundt.. bliver så nice smiley

Rasmus, hvis du godt kan lide acceleration, sådan seriøst, synes jeg da bestemt du skal slå til.. Tænk hvis du køber noget langsommere i stedet for og du så et par måneder senere allerede "keder" dig på den...

Meen hvis du er mere stille og rolig anlagt så lad vær? smiley Det lyder bare ikke sådan... smiley

Personligt kan jeg ikke selv få nok, det er sgu kun af økonomiske grunde at jeg kører rundt på en gammel langsom havelåge smiley

• #20   17. okt 2008 *Har ikke prøvet det der med at "den er for vild" med de cykler jeg har prøvet.. Har kun fået et chok heh.. bagefter var det bare fedt =D

• #21   17. okt 2008 JEg havde ikke prøvet min nye gixxer, jeg bestilte den bare. Havde læst en masse om den og set denne her http://www.youtube.com/watch?v=A7IAAnyVuGU så jeg var også MEGET forsigtig da jeg hentede den smiley
    Der gik så ca. 5 minutter så var den somom jeg aldrig havde kørt andet, og helt ærlig kunne den gerne have mere power endnu for mit vedkommende smiley

• #22   17. okt 2008 Gixxeren får dog stadig det helt store grin frem nærmest hver gang jeg er ude at køre hvor man tænker: "Egentlig rykker den jo helt godt alligevel"!

Kommentér på:
prøve nye mc´er

Annonce