Ruteplanlægning og GPS? {{forumTopicSubject}}
Hej.. Jeg sidder og bruger de kolde aftener på at lave nogle turer til det nye år.. Og så kom jeg til at tænkte på, at jeg mener jeg har læst eller hørt et sted at man kan lave ruterne i google maps eller google earth og så gemme dem, og overføre til en gps?
Fordi det handler jo ikke bare om at kører fra A til B når vi kører motorcykel, vi skal gerne komme ud på de sjove og smukke veje..
Mener også at jeg hørte eller læste at det ikke var alle GPS'er der kunne tage de fil formater som google gemte i.. Så derfor skal jeg lige have fundet ud af det, inden jeg vælger hvad GPS jeg købe
Er der andre der kender noget til det? Eller er det bare noget jeg har drømt, hehe.. Ville i hvert fald gøre tingene meget nemmere, hvis man kunne planlægge ruten først på computeren, og så bare overføre den..
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 860
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 63 Svar: 64
Kan heller ikke finde det program du snakker om, kan kun finde en hjemmeside, hvor man kan konveterer på.. Men synes ikke det virker..
Kan man ikke købe en GPS der kan tage .kml filer direkte? Så slipper jeg for at konveterer og sådan noget..
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 860
http://www.poiedit.com/downloads.htm
Jeg bruger den engelske version da der ikke findes en Dansk.
Ruteplanlægning og GPS?