Forum kategorier

GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
HJÆLP HJÆLP!!!! Jeg mangler Udstødning Har lige pillet min udstødning af... efter at have efterset den, så er den ik til at rede... den er tæret op. Mangler e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
1.148
Reservedelstråden Skal vi ikke samle alle de små steder folk kender, hvor der kan købes reservedele til vores cykler? Både normale but...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
431
Gode råd til de nye Ja, her i "vintertiden" kan vi så ikke lade de "erfarne" GSX-r250 ryttere dele lidt ud af deres erfaringer og oplevelse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2007
Visninger:
564
Logo (once again) Mads M har lige været en tur ude af gruppen, og nu inde igen. Derfor blev tråden der omhandlede logoet slettet.. så opr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2007
Visninger:
703
Ny MC ? Andre end undertegnede der har "forrådt" gruppen og investeret i anden MC til næste år ? :-P
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2007
Visninger:
290
Vakuum-membraner Hej Min cykel er begyndt at sprutte indtil den når over de 11.000 omdrejning. Hvis den er helt kold, har den heller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2007
Visninger:
682
Centerstøttefod Hey Er der nogen der har centerstøtteføder på jeres cykel? Eller er den ikke lavet til det? Mvh
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2007
Visninger:
612
In/out medlemmer?? Nu har jeg snakket med et par her i gruppen, som har fået nye mc'er.. og derfor vil tage deres afsked med gruppen.. M...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
288
Farvel Må med bedrøvelse sige farvel til gruppen. Den røde blev solgt i dag, og jeg leder nu efter en lidt større MC :-) Kan i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2007
Visninger:
583
ny kåbe Hej, der er tilfældig ikke nogle af jer der ligger inde med en ekstra kåbe til mini gixxeren? min er knækket begge spi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2007
Visninger:
1.306
motor til 250 hej er der nogle der ved om man kan bygge en gsxr 400 moter på en gsxr 250??? er det let eller umulig??? jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2007
Visninger:
391
hjælp til en kobling er der nogle der kan hjælpe mig med at sætte en kobling på eller forklar mig hvordan ma ngør på for hånd tak
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2007
Visninger:
406
stille gruppe.. nu har der sgu snart været stille i 250 gruppen i et stykke tid.. er der slet ingen der har nogle gode mc historier de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2007
Visninger:
348
hey hjølp mig hey jeg ville høre om der er nogle der kan finde ud af at sætte en kobling på en gsxr 250
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2007
Visninger:
379
Udstødning ? Nummerplade/lys holder ? Hej gruppe. 1. Nogen der ved hvor man kan købe ovenstående ? Har kigget på Rizoma, men de koster jo en mindre formu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2007
Visninger:
514
Nye Spejle ? Hey my fellow Mini Gixxer ejere Jeg skal have nye spejle til min, dem der sidder på, er uorig. og lidt uskønne. H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2007
Visninger:
994
Udfordringer :-) Hej kære venner. Nogen der evt. gider at stemme på mine udfordringer ? Stemmer gerne igen hvis andre har nogle.
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2007
Visninger:
221
2 spørgsmål 1. Kan man købe en "hugger", altså en inderskærm....til vores mini-gixx ? 2. Hvordan skruer man støddæmper op ? Alts...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2007
Visninger:
307
Ventiler... Hey.. Nogen der kender til at instille ventiller på en mini gixxer da min klævere helt vildt... virkeligt træls... H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2007
Visninger:
387
Topfart Jeg forsøgte i dag at presse GSX'en en smule. I 5. gear, ved omkring 11-12.000 rpm kørte den 120 km/t, og den nægtede a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2007
Visninger:
430

Annonce