{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topfart
  • #1   10. aug 2007 kan sige min går ~180 i 6gear.. men jov synes det lyder af lidt for lidt..

  • #2   10. aug 2007 Det har rigtig meget at sige at den er droslet, der skal ikke mange bakker eller en smule vind til, før den ikke vil meget højere end 130..

    Så ud med droslingen smiley


  • #3   10. aug 2007 Alexander, er det med/uden drosling?

    Lars, Det beroliger mig da lidt. Ved ikke med vind, men det gik både ned og op på stedet. Ej heller nedad ville den højere op, og havde trods alt gassen i bund i ~10 sekunder. Ved nærmere eftertanke var det dog vist 6. gear. Måske den ville i 5. Men ang. droslingen beroliger det mig da. Jeg vil gerne være betjent, så sådan noget med at køre et ulovligt køretøj må jeg hellere holde mig fra smiley I baghovedet ligger også hvis man laver personskade og forsikringen ikke vil betale, det er så indtjeningen resten af livet der ryger.


  • #4   10. aug 2007 det er uden.. altså ved sgu ikke helt, min burde jo også drosles, men ville dårlig nok gide køre på den hvis den var langsommere end nu!
    men prøv måske fra 3gear at tage den helt op ved det røde felt, op gennem gearne.. og så i 5/6gear holder du den mere end 100sec. er trodsalt ikke ligefrem den hurtigste maskine.. min klare de 170 ret hurtigt, men derfra og til 180 går det knap så hurtigt..


  • #5   10. aug 2007 Alexander, det vil jeg lige prøve så. Så tror jeg på at den vil ramme de 130 som Lars taler om, og så burde det jo være ganske normalt.

  • #6   10. aug 2007 Jonas: Hvordan har cyklen det generelt med at komme over de 11-12.000 omdr.? For hvis den har lidt svært ved det i alle gear, kunne det godt lyde lidt som nogle membraner i dine karburatorer der er ved at stå af...

    Hygge


  • #7   10. aug 2007 Mads, Tjo, tja, den klarer det egentlig jævnt hele vejen op gennem rpm's synes jeg, men det er klart at jo højere rpm's, jo langsommere går det; sådan skal det vel også være?

  • #8   11. aug 2007 Min gik ca. 140 med drosling og 170-180 uden drosling - På speedometer.

  • #9   11. aug 2007 altså jonas, det skulle meget gerne gå hurtigere desto højere omd den tager;)
    men du skal tænke på at det jo også har noget at gøre med hvor langt den har kørt og alt sådan noget.. desuden har de fleste 25oer fået sat en anden potte på, hvilket trodsalt giver bedre flow, så vil nok også hjælpe lidt..


  • #10   12. aug 2007 har haft min oppe på 150 ned af bakke med vinden i ryggen og et par km tilløb

  • #11   12. aug 2007 Alexander, hah, ja km/t-mæssigt, men jeg tænker udelukkende på rpm's, jo højere de bliver, jo langsommere øger den rpm's, hvilket vel er naturligt? Jeg tænker på over de 12.000. De går ganske glidende.

    Ja, min er fuldstændig standard, og har gået 52.000 km. Det er nok ok hvad den yder, så må jeg se når droslingen ryger af hvordan den så reagerer.

    Tak for hjælpen.


  • #12   12. aug 2007 Jonas: Det jeg tænkte på var om den sådan hang lidt (spruttede og hostede) ved omkring de 10-11.000 omdr. - for så kunne det nemlig godt tyde på at membranerne i dine karburatorer var stået af.

    Hygge


  • #13   12. aug 2007 Mads, det vil jeg lige huske på, det er intet problem nu, men man ved jo aldrig med sådan en gammel maskine.

  • #14   13. aug 2007 jov, det er rigtigt.. dog når min når det antal omd hvor dne smider flest heste, vel og mærke når den er varm, så ryger den hurtigt op.. kan nærmest mærke hvordan jeg får et ekstra skub.. smiley

  • #15   14. aug 2007 Hmm, min gik 160 med droslinger i. Godt nok også en nyrenoveret motor, nye membraner og en yoshimura udstødning, men alligevel.

    Har forresten fjernet droslingerne idag, ca. ½ for sent, hvorfor gjorde jeg dog ikke det med det samme?


  • #16   22. aug 2007 Jeg er ny til både gruppen og til Mini Gixxerren.
    Jeg har en grum mistanke til at min (ny indkøbte) GSX-R 250 er droslet.

    Men hvordan ser jeg det ?
    Overvejer, i næste måned, at smide den på værksted, for at få set de karbs efter.
    Nogen der har nogen erfaring hvad karb.eftersyn, rensning koster ?


  • #17   23. aug 2007 altså så vidt jeg ved er drosling til 250eren nogle skiver der sidder i indsugningen.. så (efter hvad jeg har hørt) skal du bare pille luftfilterkassen ud og fjerne dem, hvis de altså er der.. men prøv at give den fuld spade og se hvad fart du akn komme op på..

  • #18   24. aug 2007 Brian: Du skal pille luftfilterkasse og karburatorer af. Hvis cyklen er droslet kan du se der sidder en skive i hver indsugningsport.

    Hygge


  • #19   25. aug 2007 har testet RL
    og den er..ikke droslet
    ikke at jeg har kørt 180...(gud forbyde det)
    men den drejer som den skal...
    skal bare lære at gøre mini gixx...= masse RPM... smiley


  • #20   25. aug 2007 ja den skal have nogle omd, kan huske da jeg prøvekørte min.. syntes den tog ret så høje omd, så kikkede jeg på omd tælleren, og den var på 6-7000.. smiley og havde ligget og skiftet gear ved 5-6ca.. heh

  • #21   25. aug 2007 Samme gjorde jeg i starten hehe
    Skal den næsten "dø" hvis man slipper kobling i 1. uden at give (ret) meget gas ?


  • #22   25. aug 2007 skulle jeg mene.. eller er skete for mig for et godt stykke tid siden, da jeg skulle køre den hjem fra kæresten med knækket koblingsgreb.. :s godtnok ikke sjovt..

  • #23   25. aug 2007 Brian, det er vist meget normalt. Gassen skal lige drejes forsigtigt imens koblingen er ved koblingspunktet og så slipper man ellers koblingen stille og roligt. Hvis ikke jeg gør dette, oplever jeg i hvert fald hvad du beskriver, og så skal man til at starte forfra.

  • #24   29. aug 2007 Eneste jeg har, er at være på 150-160...uden drosling...og med let modvind..og den var ikke kørt ud..

Kommentér på:
Topfart

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce