Indlæser...
Sortering
Er i klar? Hvad så venner? Er i klar til den kommende sæson? For mig går det glimrende, er nået ret langt med mit mc projekt,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2015
Visninger:
1.144
KTM EXC 125cc Hey, jeg går med tanken om at købe en KTM EXC 125cc til A1 kørekort. Kan det lade sig gøre? - er klar over at den sk...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jan 2015
Visninger:
2.399
Første MC - Lille Hej. Jeg har lige fået mig kørekort til lille-motorcykel, og skal derfor selvfølgelig også have mig en MC! :) Jeg v...
Generel diskussion
Oprettet:
28. apr 2014
Visninger:
2.561
Kørekort i Sverige Hej, jeg ville lige høre om der var nogen som havde styr på om denne regl faktisk er rigtig. Altså om man kan tage ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2014
Visninger:
3.939
Straf ved kørsel med for "småt" kørekort. Da jeg tog mit MC kørekort sidste år blev lovgivningen ændret dagen før min køreprøve, så jeg fik kun kørekort til 125c...
Generel diskussion
Oprettet:
10. mar 2014
Visninger:
3.600
Forsikring Hej MCG. Jeg bliver 18 snart, og jeg magter desværre ikke at køre på 125cc. Jeg vil selvfølgelig tage kørekortet A1,...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2014
Visninger:
1.934
Vildeste A1 kværn? Offroad/motard Har god ven der lige er flyttet til Lissabon, Portugal for at arbejde. Det er noget med at han må køre A1 MC på hans ka...
Generel diskussion
Oprettet:
28. okt 2013
Visninger:
1.948
MC-kort i Aalborg? (A1). Jeg søger lige nu så billigt et kørekort som muligt i Aalborg egnen. :). Har allerede et CBT-license fra England, svar...
Generel diskussion
Oprettet:
1. maj 2013
Visninger:
1.453
Sådan undgår du de nye kørekort regler.... Der er mange tråde herinde omkring de nye kørekort regler, og for kort at opsummere har Justits ministeren besluttet at...
Generel diskussion
Oprettet:
29. okt 2012
Visninger:
2.670
evt. underskriftindsamling - mod nye kørekortregler. Hej. Nu virker det jo til at de endelige regler er vedtaget mht. kørekort. Jeg tvivler slet ikke på at der står ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. sep 2012
Visninger:
1.214
mc kørsel på tennerife... jeg er så heldig at min den gamle snart bliver 60 og har inviteret hele familien til tenneriffe med afrejse næste sønda...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
1.354
Første Mc til ca 10k hey. Jeg skal til at have MC og jeg starte på kørekort nu på mandag, men hvilken MC skal jeg kigge efter? den må højes...
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb 2007
Visninger:
1.277
Udgifter på nybegynder mc .. Hey ... Har ikke kunnet finde det i forummet, men vil gerne havde noget at vide om hvor meget det kommer til at kost...
Generel diskussion
Oprettet:
16. aug 2005
Visninger:
758

Annonce