{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Maling af stel {{forumTopicSubject}}

God jul alle sammen

Jeg har totalt skildt min suzuki Gs 500 E, og har lige fået stellet sandblæst og metalliseret med 3 kg sink så det aldrig vil ruste da det er et stål stel som sidder på dem.

Jeg har bare et probelm og det er malingen, stellet har fået en hurtig tur med en grunder fra fribrikken som ordnede stellet. Men den skal jo selvfølgelig males men hvilken maling skal man købe når den skal kunne holde til benzin?

Jeg snakkede med en autolaker som sagde at man skulle have rigtig autolak for at have noget ordenlig maling som kan holde, han sagde også at alt de dåse spray ikke kan holde og er alt for dårligt.

Men jeg har dog indtil videre tænkt mig at købe normalt spraymaling altså (grunder -> maling -> klarlak) dog er klarlakken den eneste som er benzinfast men hvad ville i gøre??

Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling af stel
  • #1   24. dec 2005 BRUG IKKE SPRAY !!!!
    Min den gamle har lige lavet en mc færdig for en der har brugt spraymaling + grunder som skulle holde til benzin. Det der er malet med spray holder ikke, hvis man kommer til bare at tabe en lille møtrik ned på det der er malet med pray så krakelere og falder malingen af i store flager, det dur bare ikke !!!!!


  • #3   24. dec 2005 En skam at stellet er blevet grundet, ellers havde du ogse den mulighed at få det pulverlakeret. Det kan nemlig også holde til olie og benzin.

  • #4   24. dec 2005 helt enig... har prøvet at male bla bil med begge dele... og selom jeg ikke er den bedste til at male må man sige at der er en kæmpe forskel i kvalitet... brug de ekstra penge of få den lakeret... eller køb noget rigtigt maling og find en sprøjte-pistol...

    bare mit råd... morten


  • #5   24. dec 2005 Hej venner!
    Pulverlak på et stel er ren vandalisme, det er jo ikke et havemøbel, tænk på at der er flere motorophængs og gevind huller på et stel, det bevirker der ar hul i pulverlakken hvor der kan trænge vand ind og vand er lig med rust og rust får lakken til at skalle i store flager, pulverlak kan man ikke reparere, den skal af og hvordan gør man det, tænder et bål ude i haven og smider rammen på??????????????????
    god h-jul allesammen


Kommentér på:
Maling af stel

Annonce