{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Lakering af tank+sideskjolde {{forumTopicSubject}}

Hej, mit forsøg på selv at male min tank og sideskjolde gik rent ud sagt op i hat og briller. Både det ene og det andet gik galt. Så det vil jeg ikke spilde mere tid på.

Derfor skal jeg have lakeret det om. Jeg leder efter en billig lakerer, gerne i Horsens område(østjylland).

Det skal selvfølgelig være en okay lakerer, men også til en rimelig pris.

Nogen bud??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af tank+sideskjolde
  • #1   11. feb 2009 (link fjernet)

    Her kan du sende en forespørsel rundt til flere på én gang.


  • #2   11. feb 2009 sjovt nok , vil nogen ikke give det som det koster at få lakeret, men prøver selv, som regel med dårligt resultat, så finder de ud af, at det kræver lidt ordentligt udstyr, samt kabineforhold, alt sammen noget der koster penge... og vil så stadig ikke betale hvad det koster at få lakeret ordentligt...... tsk.. tsk.....

  • #3   11. feb 2009 jeg fik malet min i randers. du kan se i min profil. det er blevet rigtig flot. jeg gav 2000kr for sidedæksler, bagende og tank...

    det er en fornuftig pris....


  • #4   11. feb 2009 Selvfølgelig vil jeg gerne have at min tank bliver lakeret superflot. Men jeg svømmer ikke i penge.

    Jeg har flere gange før, lakeret ting der var større, under dårligere forhold, hvor det gik rigtg fint. Denne gang prøvede jeg nok andre produkter, der ikke ville arbejde sammen med det lak der var på tanken i forvejen.


Kommentér på:
Lakering af tank+sideskjolde

Annonce