Total adskillelse af zx636r 04, Pris ? {{forumTopicSubject}}
Har ovenstående model og har haft den fra ny, men nu er jeg blevet lidt træt af at kigge på alustel og kawagrøn =(.
Jeg går derfor med lakeringsstanker da jeg som er glad nok for selve cyklen, de nyeste modeller er alt for runde i formerne =)
Stellet + bagsvinger skal pulverlakeres sort og farve på kåbedele er ikke bestemt endnu så det skal jeg nok lade være at spørge om pris på.
Men er der nogen der har en ide om hvad det vil koste at få strippet en mc af denne model helt ned og gerne samlet igen senere hen ? Er ikke sikker på jeg selv er opgaven voksen selv om jeg ikke er bange for at skille ting af (den nemme del).
Og i den forbindelse, et navn til en pulverlakerer i østjylland der ved hvad han laver uden man bliver øm bagi.
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 589
Men det plejer at vare til at lave selv
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 57 MC-er: 6 Emner: 48 Svar: 984
og så det bare stiller og roligt igang selv.. tag billeder undervejs. det er klart det billigste;-)
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 57 MC-er: 6 Emner: 48 Svar: 984
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=108016
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.257
Og hvis du har service manualen til cyklen og er lidt ferm på fingrene, så burde du sagtens selv kunne gøre det.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.632
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 95
Med manualen i hånden og lidt sund fornuft, så skulle det være en opgave, der er til at løfte.
Du kan evt. se mit fotoalbum. På billederne ser mit stel blankt ud, men det var kun lige et spørgsmål om vind og vejr, før det blev den rigtig matte farve. ;o)
God fornøjelse med projektet.
/Lars
Total adskillelse af zx636r 04, Pris ?