{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

ekstra positionslys til syn. {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg skal til at starte på et lille sjovt projekt på min honda.
Det drejer sig om den lille sorte maske der er rundt omkring forlygterne.
Der har jeg tænkt mig at sætte nogle hvide dioder, som lyser sammen med positionslyset.
De blænder ikke, og de er hvide.
Jeg tænkte på en eller anden lov jeg læste engang, der omhandlede markeringslys på siden, og der stod der at alt eftermonteret lys foran skal være hvidt, bagved rødt, og fra siden, gult.
Ud fra dette, kan jeg ikke umiddelbart se noget problem i at den bliver synet med dem på. Men er der nogen der har erfaring med sådan noget?

og hvis det nu ikke kan synes, ved i så om synshallen ville kigge skævt til at det sorte rundt om lygterne mangler? for jeg kan meget hurtigt pille min lille "anordning" ud..

På forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ekstra positionslys til syn.
Kommentér på:
ekstra positionslys til syn.

Annonce