{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man fjerne stafferinger?
  • #1   9. sep 2004 Hej
    På arbejde når vi skal fjerne det fra lastbilerne, bruger vi en varmeblæser eller en tapetafdamper.
    Vær lidt forsigtig hvis du bruger konens hårtørre, det kan godt blive for varmt så lakken bobler.


  • #2   9. sep 2004 Hej Lasse først hvad for en motorcykel har du ?? en hel del af dem har nemlig klarlak oven på stafferingenvi bruger et gummehjul til at fjerne det med der kan godt vare farve forskel. ellers skriv kan godt hjælpe dig . jeg er autolakere og maler mange motorcykler
    MVH Kenneth


  • #3   10. sep 2004 Hej alle,

    Tak for svarene... Det er fordi jeg gerne vil fjerne grimme (synes jeg) stafferinger på min motorcykel nu her, da jeg forventer at male den i løbet af vinteren, så farveforskellen betyder ikke så meget for mig, da sæsonen desværre snart lakker mod ende:-(

    Mvh Lasse


  • #4   10. sep 2004 Hej Kenneth H (og I andre)

    Jeg har lige et ekstra spørgsmål... Hvis man anvender en varmepistol, er der noget "niveau" eller temperatur, som du ved at den skal stå på, for ikke at blive for varm og ødelægge lakken...?

    Mvh Lasse


  • #5   10. sep 2004 Start med en af de laveste og se om det er nok, og skru en tand op hvis det ikke er nok. men som regel skal der ikke ret meget varme til før de slipper

  • #6   10. sep 2004 Hej Caspar P,

    Mange tak, det prøver jeg;o)

    Mvh Lasse


  • #7   10. sep 2004 Hej igen
    Vi har aldrig haft problemer med at lakken bobler når vi fjerner stafferinger bare du sørger for at den aldrig bliver varmer end du kan søtte en finger på uden du brænder dig. når vi har lakeret en motorcukel del bliver den sat til tørring på ca 70 til 80 grader
    Kenneth


  • #8   10. sep 2004 Hvor kommer du fra jeg arbejder i ballerup og det vil ikke tage mig mere en en 10 min så skulle vi have pillet det af ??

  • #9   10. sep 2004 Hej K

    Nu den varme blæser jeg har adgang til,varmer som min 100 grader, men hellere forsigtig.

    Hvad koster det forøvrigt at få skiftet farve på sin cykel hos dig?


  • #10   11. sep 2004 Hej Kenneth H,

    Jeg kommer fra Aalborg, så det ville nok være lidt langt at køre, selvom du kunne klare det smiley

    Men tak for budet og svarene!!!!

    Mvh Lasse



Kommentér på:
Kan man fjerne stafferinger?

Annonce