581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

R6-R1 røv på gsxr 750 1993. Spørgsmål R6-R1 røv på gsxr 750 1993. Spørgsmål

hey.. har tænkt mig at bygge R6 eller R1 bagende på min gsxr.. nogen der ved hvilken der passer bedst. og skal jo lave bagstel om. nogen der ved om man kan købe et bagstel og lave det om så jeg stadig har det org . og kan man overhovedet skrue bagenden fra hinanden .. håber nogle kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6-R1 røv på gsxr 750 1993. Spørgsmål
  • #1   1. jul 2009 Jeg syntes det lyder som om du bare skal købe en R6 smiley - Tror det er nemmest!

• #2   1. jul 2009 Men man skal jo ikke altid vælge de nemme løsninger.... det er der ingen udfordring i og iøvrigt er verden jo fuld af mainstream maskiner fra fabrikken smiley

Til dennis: Ja, det kan sagtens lade sig gøre... i hvertfald med en R1
    Køb evt den bagende du ønsker, gerne komplet med bagstel, så du har noget at måle efter.

God fornøjelse med projektet

• #3   1. jul 2009 Ja føj nogle mainstream maskiner, faktisk for dårligt at vi alle ikke er mekaniker med masser og penge samt tid så vi kan lave noget unikt! smiley

Men ja, held og lykke med projektet. Smid nogle billeder op af maskinen når du er færdig.

• #4   1. jul 2009 Sådan er det ikke ment, Dan...
    Men du begyndte jo selv smiley

Og du har ret i at det er nemmest (og nogle gange billigst) at købe en færdig maskine smiley men når nu Dennis søger en udfordring, så siger jeg Sæt igang...

• #5   2. jul 2009 ja havde jeg pengene til en r1 havde jeg os købt en smiley men ja jeg ville gerne have noget at lave i vinteren .. så ville bare lige hører af hvrdan og hvorledes.. men hvis jeg nu køber bagstel fra en R1. kunne man jo bare få det til at passe sammen med mit eget stel evt ???? så man os sikker på at alt plastik sidder som det skal.. smiley

• #6   2. jul 2009 Kan godt være du skal skære kæben til så den passe ved sædet / tanken alt efter hvor langt kåben går ind!

Har ste en guide hvor de smider en gsxr 2004 røv på en 97 bfireblade og der skulle røven skæres til...

se guiden her for inspiration:
    http://www.rrzone.com/forums/showthread.php?t=3272

• #7   2. jul 2009 Staveplade

Kæben = Kåben
    Passe = Passer
    ste = Set
    bfireblade = Fireblade

• #8   2. jul 2009 har jo en gixxer fra 1993.. så kan jo ikke gå efter den guide

Kommentér på:
R6-R1 røv på gsxr 750 1993. Spørgsmål

Annonce