{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af privat fra ebay.de
  • #1   31. jul 2009 Du skal sikre dig ,om de vil sende til DK og pris
    jeg bruger kun de sælger der har paypal , da det er dyrt at overføre penge


  • #2   31. jul 2009 du markerer alt hvad han skriver, og tager det ind i google translate og oversætter. Det giver en meget god ide om hvad de skriver. det bruger jeg tit til det samme.

  • #3   31. jul 2009 Claus har ret. Paypal er smart, og giver en god sikkerhed for begge parter, men jeg synes ikke at det er dyrt at overføre penge selv. Jeg giver 25 kr pr eu-overførsel vis min netbank - det er da ikke dyrt, er det?

    Jeg har købt en del af private på ebay.de, og jeg er endnu ikke blevet snydt smiley


  • #4   31. jul 2009 Har også købt privat (7-9-13) uden problemer, dog aldrig for beløb større end smertegrænsen for snyderi.



  • #5   31. jul 2009 google-hehe - giver godt nok nogle sjove oversættelser fra tysk. Giver en ide om hvad der skrives , men sommetider helt volapyk.

    Giver osse kun 25 kr for en bankoverførsel - husk altid du betaler her , sælger betaler der. Vigtigt.

    Paypal er der heldigvis rigtig mange der har ,osse private -du kan ikke blive snydt når du har betalt via paypal , der er garantiordning.


  • #7   31. jul 2009 Kig på sælgerens tilbagemelidinger, der får du et fint overblik om han er ok eller ej. Har handlet mange mange gange på ebay i tyskland, og er blevet snydt 1 gang, hvor jeg klagede og fik ret og ebay udbetalte en del af varens pris.
    Kender en som blev snydt med et skævt fælg til over 10000kr, som blev betalt ved bankoverførsel, og kan derfor intet gøre.


  • #8   31. jul 2009 Jeg sender en mail til min bankdame og så ordner hun alt for kr 85! Det allerbilligste er at oprette en konto i Flensborg og så overføre derfra, mener det er under 1 Euro pr transaktion, ulempen er at du nogen steder SKAL sætte mindst 5.000 Euro ind, fordi de ved at det er en overførsels konto og at de således ingenting tjener på dig!

  • #9   31. jul 2009 Opret en konto i EIK Bank ( Tidligere Skandiabanken ) der koster udenlandske overførsler ikke noget gebyr - eller find en der har en konto der

Kommentér på:
Køb af privat fra ebay.de

Annonce