1.618 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

pulverlak igen igen... pulverlak igen igen...

hej... og glædelig jul,

jeg har før fået lidt stumper pulverlakkeret. men synes det har været med noget blandet resultat.

flere af dele, både alu som stålk havde små bobler i lakken.

jeg påtænker at få min ural pulverlakkeret rød. jeg vil ikke have autolak. synes simpelthen ikke det er stærkt nok i sidevognen...

Er det noget med pulverlak kan lægges i flere lag? i stedet for et enkelt? jeg tænker mest på om der er noget specielt jeg skal sige til pulverlakkeren for at opnå et pænt resultat.. eller om jeg evt skal forsøge med noget industrilakkering i stedet for,

jeg kunne godt tænke mig lakken var så pæn som eks. på dette billede, som også er pulverlak der er blevet brugt..

http://powdercoat.biz/Images/powder_coated_items/atv_frames/banshee_atv_frame_powder_coated.jpg

mvh
morten..
ho ho ho...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pulverlak igen igen...
  • #1   24. dec 2009 Hey,
    sidst jeg fik lavet mc dele med pulver, blev der også nogle små bobler i overfladen hist og her. Det kommer så vidt jeg ved, af at det går lidt for hurtigt med at få delene færdig. Pulveret/delene varmes jo op after pålægning så det kan smelte sammen og hvis delene kommer for tæt på varmekilden begynder det at boble!!

Ang. det med pulver lak i flere lag, så renoverede jeg en gl. scooter for nogle år siden og der lagde pulverlakkeren først et lag grå grunder lak på og derefter den blå dæk lak og til sidst en klar pulverlak ovenpå. Det kan altså godt lade sig gøre, men pulveret skal passe til hinnanden, så det kan hæfte.....

• #2   24. dec 2009 prøv at snakke med dan her han har pulver lakeret en del for mig og er meget tilfreds. han har nogle fotoalbums liggende du kan kigge på.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1806

• #4   29. dec 2009 Er der et godt sted i Vejle eller Horsens at få pulverlak på et steel.

Kommentér på:
pulverlak igen igen...

Annonce