560 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bagsvinger til 200 dæk på HD Bagsvinger til 200 dæk på HD

Har luret mig MEGET omkring. Men syns ikk rigtigt jeg kan finde nogen bagsvinger til et 200mm bagdæk til en 1960 FLH'er.

Er der nogen der ved hvor den kan skaffes hvis den kan skaffes? Og hvis ikke.. hvad gør man så for at få et 200mm bagdæk på sådan en fætter??? (SKAL kunne synes med det)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagsvinger til 200 dæk på HD
  • #1   18. jan 2010 sådan en har jeg lige købt i rustfri... 3400.- med lejer og bagaksel...
    den er lavet til flh... og den passer 100% og du kan justere højden på den ved at flytte dæmperne frem og tilbage...
    de har dem i stakkevis ved www.inside-vejle.dk
    jeg har et par billeder i min fotoalbum af den
    dem jeg har set andre steder er i normal jern og man kan ikke justere på dem...

• #2   18. jan 2010 NCC Germany har en til 200 dæk med Tüv. Om den kan synes i Danmark med den ved jeg ikke. Prøv at ringe til din motorsagkyndige (synshal) han må kunne svare på det. NCC er på e-bay feks. søge ord:schwinge.
    mvh. Anders

• #3   18. jan 2010 du kan også finde dem ved bikeline , bikerstyle , nygaardmc osv... de er bare i jern og ikke justerebar

• #4   18. jan 2010 Den justerbar tror jeg vil være lige i øjet.. smiley

Det er til en kammerat der har gang i et projekt.

Men så vidt jeg ved er der forskel på stellene alt efter hvad årgang det er.. så det var lidt derfor jeg spurgte...

Men vil fluks tage kontakt til inside. Hvis ikke de ved det er der sgu nok ikke nogen der gør.. he he..

Tusind tak for hjælpen Henrik & Anders..

Kommentér på:
Bagsvinger til 200 dæk på HD

Annonce