{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

For Helvede £"#"!#@£ (Mit TL projekt) {{forumTopicSubject}}

Well skal af med nogle frustrationer! @£!"#@£@ SQ OG FANDEME!!!

Nu har jeg jo gang i den helt store ombygning som de fleste jo efterhånden ved! (tjek profil)

Planen var at dyret skulle have været klar for 3-4 uger siden!

Første problem var at de letvægtsfælge jeg i november bestilte ikke kunne leveres. Det fik jeg at vide for 6 uger siden. Fedt! smiley
Så hurtig bestilte jeg andre og fik at vide og der ville gå 4 uger! Så det passede jo med at jeg havde 2 uger inden påske til at lave det sidste på cyklen inden påske
Deruover valgte min maler så lige at forsinke sig 3 uger også! Jeg fik delene for 4 uger siden, og har så samlet hele cyklen siden hen! Så selvom han var forsinket så fik jeg da samlet cyklen!

Så eneste jeg mangler er fælge!
Idag talte jeg så med PVM, som skal levere de nye fælge! De er selvøgelig ikke færdige endnu! Så min plan med at lave mc (der jo står i Tønder 160km væk) skal så igen skubbes) Og aftaler man har lavet med familie og venner er ligeledes røget i vasken igen!! smiley

Ikke nok med det! Så venter jeg på en powercommander 3 også! powercommander sagde i december den kom i januar. I januar lavede de det om til februar. Nu er det så lavet om til Maj! Fedt!
Jeg havde en tid ved dyno her i april som jeg må aflyse! men har jo alligevel ingen fælge, så det er jo et fedt!
Men skal il Polen her i Maj, og en justering er tiltrængt efter alle de modifikationer der er lavet! Så skal vi vædde på at PC´eren heller ikke er klar inden Polenturen?

Så min TL´er bliver bare ikke færdig før om 2-3 uger endnu! Og så mangler den stadig en justering på indsprøjtning!

Jeg er simpelthen så harm over at de leverandører, folk m.m man bruger bare ikke kan overholde de tider de giver en! De lover og lover, men holder bare NADA!

Jeg gik igang i november, og alligevel så trækker det ud og ud og ud hele tiden. Har hele tiden forsøgt at være på forkant med det hele, men ak nej smiley

Enste positive er at vejret stadig ikke er til at køre i! Men vil jo bare gerne være færdig smiley

Så ingen påsketræf til mig Hverken i Tønder eller Esbjerg! Har ingen fælge! smiley

*suk*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For Helvede £"#"!#@£ (Mit TL projekt)
Kommentér på:
For Helvede £"#"!#@£ (Mit TL projekt)

Annonce