1.104 visninger
|
Oprettet:
Vinter projekt {{forumTopicSubject}}
Nogen der evt har nogle gode idéer til hvad der kan gøres ved min Gråspurv ???
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
Eller er det for meget?
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
Jeg foretrækker at en cykel enten er original, eller ordenligt ombygget. Og så bryder jeg mig heller ikke så meget om Rizoma, der er mange der har dem, men personligt synes jeg ikke e passer på ret mange cykler i designet. Det er ikke nok, at det er en fed del, det skal også passe til cyklen.
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
jeg kan godt få den på hvis jeg er villig til at skære lidt i den der er på nu
jan 2004
Følger: 104 Følgere: 95 MC-er: 5 Emner: 71 Svar: 199
mvh Træsko med 142,8 hk på hjulet :O))
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
Factory jet-kit og kn.... er på ønskesedlen ( den er slet ikke kørt ind m de potter )
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 668
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.847
Vinter projekt