562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

xv 750 stivstellet xv 750 stivstellet

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/121715/69/Yamaha-XV-Virago-Topic-70.html

Fandt denne på hollandsk, men jo mere jeg sidder og kigger på den, des mere bliver jeg i tvivl om, at det er noget, der kan holde...
Er her nogen metal entusiaster, der kan sige godt eller skidt om det?
personlig tvivler jeg på monteringen i den bredde ende...

Alternativt vil jeg lave et kødben til de originale dæmperbeslag med et stykke maskingevind, så den bliver justerbar...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xv 750 stivstellet
  • #1   8. jan 2011 Det bliver da noget bøvl med kadan og sådan!

• #2   8. jan 2011 Det kan jeg ikke lige følge dig i??? den bliver jo inden for kardanens arbejdsområde...

• #3   8. jan 2011 tænkte mere på at lave et stel hvor man kan få kadanen til at være sammen med alt det andet. Der skal jo konstrueres noget som gør den stivstellet. Alternativt kunne man måske skifte dæmper og fjeder ud med noget der gjorde den stiv der. Men det ville nok gå ud over stellet i andre punkter hvor det måske ville revne grundet for meget stress.

• #4   8. jan 2011 Der kan selvfølgelig laves noget, med et fast rør i stedet for dæmperenheden. Det er set før og jeg må indrømme, at jeg ikke helt fatter den model der bliver brugt i linket. Hvorfor gøre noget mere besværligt end nødvendigt!
    At cyklen bliver en skod-balje at futte rundt på betyder vel mindre?

• #5   9. jan 2011 Grunden til, at jeg overvejer modellen i linket er, at der bliver et dejligt rum i stellet, hvor jeg kan gemme al elektronikken (relæ'er og andet pjat)

har et solosæde med fjedre, der skal monteres, så jeg ikke bliver helt rystet i stykker...

Kommentér på:
xv 750 stivstellet

Annonce