907 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
VT 600 VLX Custom project VT 600 VLX Custom project
Hej MCG
Jeg vil godt have nogle tips og tricks til styling af min sprit nye årgang 1990 Honda Steed (aka. ovenstående).
Jeg vil godt have lavet en hel masse ting om men det jeg er mest i vildrede med er hvordan man får fat i en bagskærm der er til at holde ud at se på og som samtidig kan klare et sugekop sæde?
MVH. Frederick
0 synes godt om
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
Har selv en lignende ged og den blev barberet med den store ildøkse... det gav plads til en skærm helt tæt til dækket. men om den kan bære en bagpå på sugekopsæde er jeg nu i tvivl om - men så igen jeg gider heller ikke have nogen bagpå når jeg kører
Men lav de dele selv du kan - det er nu min filosofi - synes selv at dele fra forhandleren er for fesent, men det er jo smag og behag og det der gør det sjovt for os alle at fifle ik'
Men min umiddelbare mening er, at du har et skide godt udgangspunkt for en lækker custom cykel... det er bare at udtænke idéerne og så gå i krig og er hænderne skruet rigtigt på så er det ikke noget problem.
(jeg har desværre ikke fået taget nogle pics af min egen efter at jeg har lavet den radikalt om, men de kommer nu her så snart den får bevæget sig ud af vinterhiet)
vh
Thomas
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 52
VT 600 VLX Custom project