962 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Yamaha R6 05 Rizoma nr.pladeholder Yamaha R6 05 Rizoma nr.pladeholder

hey.
har købt en rizoma nr.pladeholder. tænkte at det kunne da ikke være særligt svært at lave MEN der blev jeg klogere.
virker som om jeg skal have røven af hele cyklen for at få fat i nógle skruer eller er jeg helt forkert på den?
nogle som har noget prøvede at skifte sådan noget på en r6?

Please HJÆLP MIG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R6 05 Rizoma nr.pladeholder
  • #1   5. jul 2011 sidder der ikke 4 skruger under bagsædet som går hele vejen igenmmen ?

• #2   5. jul 2011 Som Michael S skriver skal du bare klikke bagsædet af og løsne de 4 unbraco bolte der holder den originale plasticrædsel fast, derefter skulle det være til at se sig ud af:-)

• #3   5. jul 2011 de fire skruer er til at komme til, men stikkene til nummerpladelys og blinklys de sidder bag baglygten. For at komme til dem er du nødt til at tage det øverste plastic af røven.

Husk du skal bruge stik til at koble blinklys (hvis du ikke beholder de originale) og nummerpladelys til...

• #4   5. jul 2011 okay det med stikkene er godt at vide.
    problemet er at 2 af skruerne er er svære at komme til da der er et stykke plastik som går over dem. så det virker som om det er meningen man skal fjerne røven. :S ellers skal man måsk bare bruge noget specielt værktøj.

• #5   6. jul 2011 du tager begge sæder af og så er det lige til at tage den øverste plasticskal af.

Ellers så prøv lige og tage et billede af de skruer du mener det er svært at komme til. Så vi kan se hvad det er for nogen, jeg mener alle skruerne er lige til at komme til og der skal ikke bruges noget special værktøj.

Kommentér på:
Yamaha R6 05 Rizoma nr.pladeholder

Annonce