{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Lakering af Mc {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg går og tumler lidt med tanken om at få lakeret min mc helt i hvid...

har den i blå nu og har samtidig matchende læderdragt i blå/hvid (riiiigtige sejt)


nu ska jeg jo selv lide rode med tanken om det vil se dumt ud med den læderdragt jeg har, men ved i hvor man skal henvende sig hvis man skal ha en god pris og et ordentligt stykke arbejde... og skal man afmontere skjoldende og levere dem eller gør de det hvor man får den lakeret?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af Mc
  • Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #1   15. jul 2011 kommer helt an på din pengepung, du kan sagtens levere cyklen og så få maleren, til at gøre den klar. Det koster bare lidt ekstra...
    Men prøv at høre de forskellige i dit område, evt andres erfaringer med maler i dit område. Men lad nu vær med at tage din fætters døv stumme kammerat der engang har kendt en maler, til at gøre det...
    Kvalitet og rigtigt håndværk koster bare...


  • Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #3   15. jul 2011 Min maler kan sagtens afmontere, men det kommer naturligvis an på stedet, og maleren smiley
    ridserilakken.dk


  • #4   15. jul 2011 ja jeg gider heller ikke halve løsninger
    men gider bare heller ikke betale overpris self..

    men de skjolde jeg har på nu har jo fine R1 stickers osv osv:D dem mister jeg jo desværre hehehe smiley

    jeg er fra Billund smiley så deromkring ville da være dejligt smiley


  • #5   15. jul 2011 Det er da en skam at lakere din cykel i andre farver. Du skal nok også være forberedt på et værditab.

  • #6   16. jul 2011 Hvordan/hvorfor det Allan?

  • #7   16. jul 2011 værditab???? det er da ikke en veteran cykel der står oginalt... eller en cykel der kun er lavet 1000 stk af!! den vil ikke lide værditab ved en omlakering efter min mening
    mvh
    Jan


  • #8   16. jul 2011 Jeg vil betragte det som en cykel der har været skadet desuagtet du måtte sige det modsatte.

  • #9   17. jul 2011 jeg vil betragte det som en mand der bare vil have en cykel der ikke ligner alle andre af samme mærke. min har aldrig været skadet kom med den oginale lak men den var sku for grim.
    hvad er det man siger....tyv tror hver mand stjæler....hvis manden siger den ikke har været skadet så har den nok ikke været skadet... man kan altid danne sige et intryk af sælger og selv beslutte sig. der er mange andre tegn man kan se på om en cykel har været skadet end en gang lak
    mvh


  • #10   17. jul 2011 Ang. skade - tag nogle billeder af alt plastic før og efter - så kan du dokumentere at den ikke har været nede og ligge......

  • #11   21. jul 2011 Hej Morten
    Hvis du tænker på at male din cykel i en farve du syntes er unik til den, så skal du gøre det, du bliver glad for det. Så glem alt snakken om et muligt værditab, for det er kun gætværk. Og billeddokumentation før du maler mener jeg ikke er noget værd, hvis du står over for en der tror den har været skadet til trods for den ikke har, så vil han bare påstå det er plastic fra en anden cykel.
    Jeg har selv lige malet en blå R1 metallic sort, den er flot (syntes jeg) og det er det der tæller.
    Rigtig god fornøjelse, men husk som andre også skriver, det skal være kvalitetsarbejde, ellers bliver du heller ikke selv glad for det.
    mvh. Leo


Kommentér på:
Lakering af Mc

Annonce