3.110 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Male forgaffel m hammerite Male forgaffel m hammerite

Hej fokkens.

Jeg har købt mig en vfr 750, som står super flot men dog er der et par småting jeg er ved at shine op.
En ting er forgaflen som har lidt stenslag - hvor mit spørgsmål er om der er nogen som har erfaring med hammerite spray på større emner. Jeg har købt grunder og har allerede malet min gearpedal m fint resultat.
Planen er at varme garagen op i forbindelse med malingen for bedste resultat, og så give to lag maling.

Go weekend smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male forgaffel m hammerite
  • #2   15. sep 2012 tricket kunne vel også være en gang nitromors, efterfulgt at noget autosol og en slibeskive, samt polerskive for at få en højglans effekt..

• #4   15. sep 2012 lige min tanke smiley vil det være lidt for optimistisk at slibe med korn 1200 vådpapir umiddelbart efter at have renset af med nitromors? eller vil det bedre kunne betale sig at investere i skiver til skruemaskinen?
    Har så godt som ingen erfarring smiley

• #5   16. sep 2012 med al den maling du vil købe samt tid og så spørgsmålet så om resultatet holder og blir pænt,

hvorfor smider du den ikke til autolak kan da ikke koste mere end 500 kr

• #6   16. sep 2012 hammerite maling er ok !
    malede mit stel på min suzuki gt 250 med det
    tror det er en god ide på forgaffel da der kommer meget snavs og møj på dem.
    Men husk hammerite grunder fordi det er alu
    hvis det er jern behøver man ikke grunder
    Det med at polere forgaffelben er flot men i det danske klima holder det ikke længe.
    hilsen Kenneth.

• #7   17. sep 2012 spray er bedst !
    husk mellemslib
    alle kan male ! men det er forarbejde der tæller
    glat som en barnenumse efter hver slib og så mal.

hilsen Kenneth.

• #8   19. sep 2012 Yes - jeg har også grunder indkøbt. Jeg lagde ud med at male både bremsepedal samt gearpedal lige for at få føling med det, og resultatet er sublimt! Det var smooth spray jeg benyttede - tror nu jeg vil forsøge mig med at polere forgaflen op smiley Og fortryder jeg på et tidspunkt så kan den bare få en klat maling smiley

Kommentér på:
Male forgaffel m hammerite

Annonce