Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne logo på sæde ?
  • #1   28. mar 2014 Jeg ville prøve med ultra fint Vådslibepapir, og så polere den godt op med læderfedt bagefter...

• #2   28. mar 2014 jeg kunne ikke drømme om at fucke det flotte sæde og mærke op.

kan du ikke sætte - sy, et andet mærke hen over det originale flotte BSA mærke.

mvh

• #3   28. mar 2014 Busa, og han fucker det ikke op ved at sy i det?

• #5   28. mar 2014 Dennis .
    nej.
    ikke så det ikke kan bringes tilbage som før, det skal jo ikke gøres med 1000 sting og en stor kanyle nål ,vel.
    og så kan det trækkes retur med læder fedt så hullerne lukkes til igen, så kan det lade sig gøre .

men at slibe på det, er da hærværk.

• #6   28. mar 2014 Har ladet mig fortælle at det kan fjernes med renset benzin men jeg er lidt nervøs ved at prøve..

Busa: Ok, det er originalt design, men det kan købes fra nyt mange steder smiley

• #7   28. mar 2014 Ha, ej det er sku da lige hærværk om man stikker i det eller sliber idet, hullerne får du aldrig fjernet, men nok om det.

Rensebenz tjaaa det kunne nok virke, og jeg ville ikke være så bange for at prøve, prøv evt på undersiden om det ødelægger læderet.

• #8   28. mar 2014 acetone

• #9   28. mar 2014 Mogens: Er det noget du har prøvet, har også tænkt på acetone, men det er jo noget krads noget.. ?

• #10   28. mar 2014 Nå, jeg prøver at lave en lille test på bagsiden med diverse kemi..

Benzin må være mest oplagt, det skulle sædet gerne kunne klare.. smiley

• #11   28. mar 2014 ja men afhænger jo af farvestofèn på lædere man kan altid farve læderet op med naversværte

• #12   28. mar 2014 Ok, det lyder betrykkende..

• #13   28. mar 2014 Enig med Busa,

Hvis jeg ejer dette sæde ville jeg gå til en professionel saddelmager, og få det bedste resultat og samtidigt beholde det akustike udseendet på sædet.

At overhovedet overveje acetone og diverse får mine hår at rejse sig, ret sikker at uvansett hvor forsigtigt du laver dette vil der blive markeringer efterladt.

Me klart dette er kun min holdning, pøj pøj med sædet.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #15   29. mar 2014 Sort gaffa - problem solved smiley

• #17   30. apr 2014 Følger lige op på tråden.
    Jeg har taget det af med benzin, det tog længere tid at skrive om det end at gøre det i praksis, ingen problemer i det.
    Den er også kommet på Ariel'en, nye billeder kommer en af dagene.. smiley

Kommentér på:
Fjerne logo på sæde ?

Annonce