Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åben hjelm
  • #1   30. apr 2014 Ubehageligt som sådan: nej.

Gør det ondt, når et dyr rammer: ja, meget!

• #2   30. apr 2014 Ville helt klart anbefale Full face. Synes at det giver bedre sikkerhed, du får ikke en masse insekter i hovedet og så larmer vinden heller ikke så meget igen smiley
    - Men til bykørsel er insekter og vindstød ikke så generede, så kunne fint bruges der.

• #3   30. apr 2014 Jeg kører med en Schuberth J1, der er en pilothjelm med en hagebøjle. Der er ikke så mange, der kører med dem, men jeg er superglad for min.

Jeg kan ikke se noget af hjelmen, når jeg har den på, hvilket jo gør, at jeg føler mig fri for snærende bånd. Og ventilationen er helt fantastisk.

Den kraftige hagebøjle beskytter hage og underansigt ved styrt på samme måde som en styrtbøjle i en rallybil. Fullface beskytter selvfølgelig bedre mod spidse genstande og lignende, men som et kompromis mellem fuld sikkerhed og så meget åbenhed som muligt er J1 rigtig fed, syns jeg.

De kan købes på tilbud hos FC-moto.de engang imellem til næsten ingen penge (ifht hvad Schuberth ellers koster).

smiley

• #4   30. apr 2014 Nu kører jeg med åben hjelm, men bruger visir og tørklæde, for nu er jeg sjælden over 130, så min vindskærm og visir tager indsekter, samt andet flyverskidt, jeg anbefaler åben hjelm om du ikke skal ud at køre sport tourer og autobahn... dog anbefaler jeg solbriller af typen polaroid...

• maria J
    maria J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #5   30. apr 2014 super tak smiley

• #6   30. apr 2014 Dette link er IKKE FOR SARTE SJÆLE!!!! men det viser meget godt hvad der sker med en åben hjelm. faktisk er det lige præcis hvad der er sket her.

http://i17.photobucket.com/albums/b87/klauzja/FJR%20Pics/Misc/motorcycle-accident-gross.jpg

Derfor skal man køre med fullface!

• #7   30. apr 2014 Ahhhh, han har nu haft et skydevåben i munden, og overlevede faktisk.

• #8   30. apr 2014 ahhh. jeg dobbelttjekker lige!

• #9   30. apr 2014 Billedet blev uploadet første gang i 2008 på en tjekkisk side.Da siden ikke eksisterer mere kan jeg kun se enkle udklip og overskrifter. der står tags som. Harley, Motorcycle og accident. så det burde bestemt være efter en MC ulykke

• #10   30. apr 2014 Jeg kan sagtens finde på at tage en tur uden hjelm når der er 30 grader i danmark.. selvfølgelig iført korrekt T-shirt, slidte jeans,kondisko og en fræk solbrille fra ray-ban..... Er der godt vejr og turen ikke skal foregå med motorvejs hastighed eller er ret lang, så elsker jeg min Arai pilot hjelm,
    man ser ikke nær så godt gennem et par solbriller i vinden som man gør bag et visir, støjer er også markant højere, Og så er der de satans dyr smiley >:( de slår hårdt og smager af helvede til, ( kan berette at en bi der sætter sig fast i mellem kind og hjelm ikke er helt ufarligt smiley )

Der findes billeder på nettet af alt,også af unge mænd der er blevet voldtaget af tyre fordi de har uploadet skræmme kampagner smiley :P

Lev livet, men ikke i ubegrundet frygt smiley

• #11   30. apr 2014 Shark EVOLINE så har du begge dele. Nyder en varm sommerdag at kunne " smide underkæben" bagover og få frisk luft . skal det gå lidt stærkere, frem med kæben og derudad igen . en fed hjelm

• #12   30. apr 2014 hvis du er klar til at tage fra med kæben, og har tid til at pille div auto og mc stumper ud af ansigtet ved ( sker selfølig ikke ) en evt ulykke, ja så er det da dejligt med lidt luft til hovedet når man køre en lun sommerdag.. he he .. mvh hc

• #13   30. apr 2014 Shoei Neotec.. Det bedste fra begge verdener imo..

• #14   30. apr 2014 Kører bare med " braincap " når vejret er til det. Om det kan anbefales er vel en smagssag. Jeg siger ikk det er klogt, men det er frihed for mig. smiley

• #15   1. maj 2014 Vi så billedet på et kursus hvor de også havde efterbilledet hvor han var blevet fikset.

Kommentér på:
Åben hjelm

Annonce