{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.441 visninger | Oprettet:

Nyt styr {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal udskifte mit org styr med en anden type og opdagede til min skræk at venstre håndtag er limet på..... Hvordan får jeg lige det af iden at skulle skære det hele i stykker.
Hvad gør man???

Cyklen er en Suzuki VL800 / C800 årgang 2008.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt styr
  • #1   22. sep 2014 prøv at smid lidt opvaskemiddel eller wd 40 . derind, og så noget varme evt hårtørre på.

    og så vrid i det, så komme det nok af .

    mvh



  • #2   22. sep 2014 Brug en nedstryger - husk at afkorte højre side tilsvarende. smiley

    Nej, med en lang tynd skruetrækker kan du løsne limen mellem gummi og stål.
    Hvis du har en kompressor kan du også puste luft ind i gummiet, så det udvider sig som en ballon.
    smiley


  • #3   22. sep 2014 Hvorfor afkorte i begge sider. Det er da netop muligheden for at sætte sit eget præg på projektet smiley

    ..... Tror dog jeg prøver de andre metoden.
    Tak for tippet


Kommentér på:
Nyt styr

Annonce