648 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Nyt forhjul Nyt forhjul

Jeg har en Honda Dominator (billeder på min profil). Planen var at arbejde hen mod et scrambler eller caferacer look så vidt som muligt i DK. Jeg kunne derfor godt tænke mig at få bygget mit forhjul om fra 21" til 19". Så for det første, må man det i DK? For det andet, er der overhovedet nogen der gør det her i DK? Tænkte det måske var billigere end at bygge slr forhjul og skivebremser og alting med over.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt forhjul
  • #1   15. nov 2014 hvis det var mig ville jeg finde en forende fra en CR 250´er eller en CRF . Der kan du få et motard hjul over på .. Du kan få forgaffel fjedre som passer til dig;MC´ens vægt, og du kan få ordenlig forbremse til samme ... . Og en twim-chamber forgaffel er rigtig god at sætte op til alt hvad der hedder motard, landevej osv osv ..

• #2   15. nov 2014 Og nej den om bygningen er ikke lovlig hverken forhjul eller andet der har med affjedring eller bremser der ikke er bygget til lige netop din model smiley med mindre der foreligger en tuv godkendelse til på at delene må side på din mc

Kommentér på:
Nyt forhjul

Annonce