{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Body Kits
  • #1   15. jan 2015 Jeg tro emnet har være vendt mange gange her , så vidt jeg. Husker var de lidt tynde og passe nogenlunde , men prøv at søg her mvh Johnny

• #2   15. jan 2015 Hvorfor kører man med reklamer for energi drik uden at få penge for det???

• #3   15. jan 2015 Husk os at der kommer told og moms oveni.

• #5   15. jan 2015 Har en buddy der har en GSXR med sådan en kåbe monteret og jeg må indrømme at jeg er imponeret til prisen, men der er lidt tilpasning.

Skulle jeg stå i en situation hvor jeg skal ha fat i en ny kåbe eller male den gamle så er det der løsningen for mig.

Og hvorfor kører med Redbull reklamer? Tjaaa, fordi man gerne vil få den til at ligne en "racer" version.... som f.eks hvorfor kører en yamaha med fiat reklame på siden. fordi Rossi kører på den.

• #6   16. jan 2015 Bare det passer , jeg arbejde engang lidt i gammel MZ og som en der skaffe lidt dele i Tyskland sage , passer det indenfor en halv cm kan det bruges smiley vedr reklamer så er det da fint nok hvis man synes det pepper lidt op i gadebilledet , vi andere maler jo også og chromer jo også fordi vi synes det er pænt men husk smiley chrom wont get you home smiley

Kommentér på:
Body Kits

Annonce