909 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Omlakering af min Intruder 1400 Omlakering af min Intruder 1400

Søger en der kan omlakere min Intruder, tænker noget sort/matsort, men er åben for idéer, hvis vedkommende tænker noget andet fedt. Det primære er, at det skal passe til cyklen og gerne ikke ligne alle andres.. Det må selvfølgelig gerne være billigt smiley Gerne så tæt på Aarhus som muligt, men er ikke et krav, hvis det rigtige tilbud er der..

Er der nogen herinde, der kan anbefale nogen der har styr på det og til en god pris. Kan se der er lavet opslag om noget lignede, men det er ved at være noget tid siden, så tænker der kan være kommet andre til?

Man må også gerne komme med forslag til lakering?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omlakering af min Intruder 1400
  • #1   1. okt 2015 Du skriver sort/matsort, men samtidig ikke noget der ligner alle andres, det er da nok de mest brugte farver du nævner der, skal du have noget unikt skal du have en god maler til at blande en specielfarve til dig efter eget ønske. Syntes personligt at en mørk rødbrun metallic farve kan være pivfræk til sådan en cykel, men smag og behag er jo forskellig, syntes også candyfarverne er fede til en chopper, men også set før som sort/matsort.

• #2   1. okt 2015 Det kan du selvfølgelig have ret i Philip, angående farven smiley det var også mere, at jeg er ret vild med det matte look til den maskine, men er også ret åben for bud, det vigtigste er bare det passer til den og det ser fedt ud smiley

• #3   1. okt 2015 mat hvid smiley
    muligvis et helvede at holde

• #4   1. okt 2015 Syntes nemt at matsort kommer til at ligne noget der er malet med en spraydåse hjemme i carporten, tag ud til en autolakerer og hør hvad han har af ideer, er sikker på han kommer op med noget du aldrig selv havde tænkt på smiley

• #5   1. okt 2015 Matte farver, orange eller nøddebrun kan være fint - mat sort er bare for brugt, jeg valgte selv en nissan-blå til min transalp for at den skulle være lidt anderledes smiley

Kommentér på:
Omlakering af min Intruder 1400

Annonce