Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bred bagfælg
  • #1   30. okt 2006 fisker mc har gjort det meget med ombygninger af drags.
    Prøv af hør dem ad.

/
    Jesper

• #2   30. okt 2006 www.thunderbike.com tro jeg det hedder de har ALT, mvh tjm

• #3   30. okt 2006 Du kan sætte op til 190 fælg på uden ombygning af bagsvingeren og op til 210 med ombygning af bagsvingeren. De sidste 2 cm er ret dyre smiley Ellers kan du se på www.thunderbike.de og www.mc-tech.dk de har begge fælge der passer på Dragstar 650. God fornøjelse smiley

• #4   30. okt 2006 Mikael her kan vist fortælle dig lidt om at sætte bred bagfælg på.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=675

• #5   31. okt 2006 Jeg havde et 200 på en 7" fælge som gjorde at det blev strugget ud til 210.
    Det kræver en ombygning af bagsvinger, ny bagfælge M/ eger og så dæk smiley Denne ombygning mener jeg at koste omk 10K.
    Du kan også vælge kun at få et 190`r dæk, så er det kun en ny fælge m/ eger og dæk du skal have.
    eller du kan vælge at gøre som et firma i tyskland har gjort, sætte et 300`r bagdæk uden offset på smiley
    Men kontakt www.mc-tech.dk,Tom han kan hjælpe dig.
    Ellers må du også gerne kontakte mig hvis du har andre spørgsmål......

Pierre

• #6   1. nov 2006 Tak for svarene, så er der lidt at gå igang med.......tror måske at 300 bliver lige bredt nok...

• #7   27. nov 2006 Kommer fælgen til at sidde lidt forskudt mod højre når man sætter en 7" fælg på med 200 dæk for at komme fri af kardanen så hjullene ikke sidder på lige linie???

• #8   27. nov 2006 Johan V:

Hvis det bliver lavet rigtigt og man binder hjulet ordenligt op, så kan det godt lade sig gøre uden et off set på hjulet,men det kræver tilpasning efter tilpasning.
    Men jeg vil anbefale et 6,5" fælge og måske i størrelse 18" i højden.

• #9   27. nov 2006 Jeg havde tænkt mig at sende det til thunderbike i tyskland de skriver bare at det bliver med offset på 10 mm og da min bagskærm i forvejen er 20-21 cm bred inden i(hm-deluxe ghost fender), så vil jeg bare ikke sætte 200 hjul men 190 istedet???

• #10   28. nov 2006 der kan ikke være et 200 dæk i en HM-deluxe bagskærm. (det er samme model som jeg havde bare i den korte version, ikke?)
    Jeg skar min op på midten og udvidede den med 6 cm for at få plads til dæk, ledninger + frigang.
    det er rigtigt at Thunderbikes ering gir et off set på 10 mm, men som jeg har skrevet kan det gøre bedre, hvisman arbejder med det:-)

Jeg syntes dog at du skal overveje IKKE at sætte 190`r på men 200/210 dæk, det kan godt være at det "kun" er 1-2 cm, men det betyder meget. Jeg kan se forskel på en 240 og et 250`r bag på lang afstand og det er "kun" 1 cm. ved godt at det gør det hele lidt (meget) dyere, men efter min mening alle pengene vær.

• #11   28. nov 2006 HELT enig jeg kan også se det på lang afstand, men jeg kender ikke nogen der kan arb.med glasfibre så det også bliver pænt bagefter, skar du din op hele vejen op til tanken og så lage en stribe glasfibre ind??

Det kan jo være man skal tage fat i en bådbygger??

Ved du om geilt-bikes stadigvæk lever, deres hjemme side er nede.....

• #12   28. nov 2006 Hvis du forstiller dig at du skære en rille fra bagenden af skærmen op mod sæde enden, den rille skal gå ud som en Y lige før sædebunden starter i siderne. da det var gjort satte jeg 2 store træklosser i den ønskede brede imellem (med skruer) de 2 løse stykker bagskærm. så kan man bare begynde at lægge lidt glasfiber imellem.
    det sværeste er så at få sædestykket til at passe med selve skærmen smiley

En bådbygger er en løsning, dog ikke en jeg ville bruge, dade ikke er van tilat lave tingne i så små skalaer. Men køb dit glasfiber der, da det er meget billigere.

Ang geiltbikes ved jeg det ikke.........

Kommentér på:
bred bagfælg

Annonce