Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af Hjelm
  • #1   24. nov 2006 I følge de danske love er det så vidt jeg ved ulovligt at male sin hjelm, da du så ændrer på styrken af de beskyttende lag der er på osv. men hæng mig ikke op på det.

Men ellers så find da en så simpel hjelm du kan, og gi den et par gange med nogen vand slibe papir, og så mal som man eller normalt ville gøre smiley

• #2   24. nov 2006 Det er de færreste hjelme du må male.

Det er for det meste kun Motorsportshjelme der må males. men de har ikke godkendelser til gadebrug selvom de er sikre nok. de har en snell-sae godk. og det er ikke ok til gadbrug.

Hvilken type hjelm er du ude efter?

• #3   24. nov 2006 Test af hjelm: Du køber en hjelm. Så stikker du den en ordentlig en med en hammer. Herefter vurderes skaderne. Er resultatet tilftredsstillende går du ned og køber en magen til. Denne gang maler du den - og så stikker du den en med en hammer. Er skaderne ved andet forsøg blevet bemærkelsesværdigt større - så skal du vælge en anden hjelm. - hvis ikke, jamen så har du fundet den rette og kan nu i godt humør vandre ned i butikken og genanskaffe en hjelm magen til de to første.
    God weekend:)

• #4   24. nov 2006 Jeg har flere forskellige hjelme...den jeg bruger selv er en SHOIE hjelm.....men jeg har også et par andre billigere hjelme...

• #5   24. nov 2006 hvis du kan lave med at der er en anden der maler hjelmen så kan du bistille en malet hjem. bell laver hjelme som man kan bestille også tilgade brug men det koster, min far ville have sådan en på et tidspunkt, meeeeeeen ikke til den pris. tror det ligger omkring 6000 til 7000 men jeg vil heller ikke lægge hovedet på blokken

• #6   24. nov 2006 Inden for motorsport er det stort set alle der får malet sin hjelm.

Prøv at se ham her tysker Jens Munser. Han maler hjelme til nogle af de helt stor kanoner i F1. og Tom K også

• #7   24. nov 2006 (link fjernet)

glemte linket

• #8   24. nov 2006 Carsten.. Jeg mente også 4 hjulet motorsport.

• #9   24. nov 2006 moto ducati... nu ved du godt at når en hjelm har været tabt 1 gang så skal man kasere den selvom der ingen synlige skader er... dette skyldes at det skum der er i den nok er trykket sammen og derfor ikke beskytter ordentligt ved styrt... det er derfor at det altid er en dum ting at købe en brugt hjelm...

• #10   24. nov 2006 Man må heller ikke sætte "klister mærker" på gryden... (Moto)... =8o)

Den lim der er i mærker, kan skade lakken også...
    (Det var vist str. 12 i sko)...

• #11   24. nov 2006 Der er godt nu delte meninger omkring, hvor vidt jeg må male på min hjelm eller ej...er der ikke nogle der ved det med sikkerhed eller som ved hvor jeg kan finde ud af det?

• #12   16. maj 2007 er næsten 100% sikker på at arai hjelme er godkendte til at male over men tjek de forskellige hjemmesider

Kommentér på:
Maling af Hjelm

Annonce