Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskiftning af forgaffel
  • #1   20. maj 2016 Lige så nemt som at stoppe en 43 mm stang i et 37 mm hul ......... smiley

• Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 2
    #2   20. maj 2016 Hahah, tak for svaret.
    Jeg kunne ikke finde mål på det, men jeg tror du fik afklaret det ret hurtigt smiley

• #3   20. maj 2016 hvorfor vil du dog sætte sådan en performance mod på en gammel gs 500 smiley

• #4   20. maj 2016 #1 det kan man godt, jeg har en del erfaring. Det kræver dog en del opvarmning og måske at man tilsætter lidt smørelse, hvis ikke hullet er smurt grundigt nok i forvejen smiley

• #5   20. maj 2016 Hej Kim. Du skal lige huske på at det ikke er lovligt. Det selvom det giver bedre køreegenskaber...tjek skad.dk
    Mvh
    Iwan

• Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 2
    #6   20. maj 2016 Iwan: Jeg var ikke klar over at det ville være ulovligt at skifte gaffelbenene?

Elias: jeg havde lidt en plan for at ombygge den til en Cafe Racer, og forgafflen virkede som en essentiel del for give fronten et mere aggressivt look - Samtidig med de forbedret køreegenskaber.

Desuden kan jeg ikke stå for en Guld forgaffel smiley

• #7   20. maj 2016 ellerrs kan du jo skifte hele forgaflen . og modificere om nødvendigt ,så det passer i kronrør

• #8   20. maj 2016 hvis det er samme kronrørs lejer burdet der kunne lade sig gøre at flytte broer fra donoren over på din havelåge. Husk du skal have hjul, skiver forskærm, calibre, bremse master mv med over fra Gixxer'en, og så kommer du til at kører med 2 forskellige hjul, samt dit baghjul kommer til at se noget fesent ud.
    Jeg havde nok bare købt progresive fjedre til gaflen, og så malet den. event noget farvet armeret bremse slange

• #9   20. maj 2016 Det er ikke ubetinget en forbedring af køreegenskaberne. du skal opgradere affjedringen bag tilsvarende.
    Men det kan lade sig gøre. Du skal have broerne fra GSXr med over, og så skal der sikkert laves en ny aksel til kronrør, og du skal finde ud af hvilke lejer der skal brugesgod arbejdslyst.

• Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    nov 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #10   20. maj 2016 Det er nu meget nemt,men det kræver du skifter kronrørslejer og den øverste skal der en 3 mm spacer i selve forgaflen og broerne skal du ikke gøre noget ved

Kommentér på:
Udskiftning af forgaffel

Annonce