{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys i begge lygter Kawasaki zx6r
  • #1   8. maj 2017 Jeg kender ikke noget til din cykel, men er den født med kun nærlys i den ene lygte, så er den nok ikke forberedt til nærlys i den anden. Monterer du, så er der nok meget stor chance for den vil blænde.

• #2   8. maj 2017 Ja det er også det der er problemet? For kan sagtens luse ledningen over på, men så blænder den,
    er der ikke nogen der ved om man kan få er kit til det eller hvordan har andre lavet det? smiley

• Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 13 Følgere: 10 Svar: 21
    #3   8. maj 2017 Parabolen har en anden form på det lygte til lang lys, end den til kort lys, glasset er sikkert også forskellige, mulighed, find en anden parabol, men så har du enten kun kort eller langt lys, med mindre den er med H4, udover det, så hvis cyklen er typegodkendt med kun et kort lys, så er det det, du kan risikere at blkive kaldt til syn hvis du laver om på det.

• #4   29. jun 2017 Fin en lygte fra en engelsk model

• #5   30. jun 2017 Se evt min lygte på min Z1000 smiley
    Led kørelys om dagen og Bi-xenon (Nær og fjernlys i begge projektorer) 5500k om aftenen

• Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

#6   30. jun 2017 UUuupppsss, LED hhmmm, ikke tilladt, kun som ekstralys, original skal lyse også, BI-xenon, hhmmm, heller ikke lovligt, desuden, skide irriterende med MC der blænder, især ved fugtige veje skinner det lige I hovedet på uanset havd schauffører man er, men man må jo heller ikke gå over for rødt.Hvofor tage chanchen, se på ebay om du kan finde lygter, som ligner de originale, med lys I begge, bare den er CE godkent kan det monteres, kan du bevies at den må køre I et andet EU land, så kan du roligt montere den I stedet, og de er nok begge med H4 pære montering, H4 pærer kan du jo få med div. godkendte lysfarve, men tag ikke 8000K, de er ikke så gode til mørk asfalt ved fugtig vejbane, ser godt ud men brugbarheden er elendig, så hellere 5000 eller 4000K, det virker. Har prøvet H4 I LED, med køler, da det blev varmt I sidste uge, kunne de ikke køles ordentlig ned, så holdt de op med at virke, 2 stk. lige brændt af pga. varmen, det er jo et lille lygtehus hvor køleluften skal kunne komme ind, så glem LED I hovedlygte, uanset type eller fabrikat smiley

• #7   30. jun 2017 Man kan til vær en tid tage xenonpærene ud af projektorene og smide enten H1, H4 eller H7 i og gøre dem lovlige.

Nu er det sådan at man ser meget bedre om aftenen med Xenon, og når man køre rundt med LED kø'relys bliver man nemmere spottet af andre billister.

Og så er jeg faktisk skideligeglad med at det er ulovligt, når det giver min egen sikkerhed i at blive set af andre billister smiley

• Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

#8   30. jun 2017 Gurlo, jeg er da af samme mening, men så skal man da så sandelig også gøre det rigtigt, dvs, få dig en gyroskop installeret på din motorcykel, og montere derefter xenon lys, men at være ligeglad med andre trafikanter viser jo bare hvordan du opfatter andre trafikanter og hvordan du opfører dig I trafikken. Din sikkerhed bliver skam bare forværret når du blænder modkørende, ikke bedre, andre trafikanter bliver bare irriteret af at blive bændet, og ser måske ikke vejen de kører på, og derved er din sikkerhed lige til grøftekanten. Giver dig absolut ret I at både xenon og LED er da det bedste opfindelse indtil videre der er til lys og lygter, har skam selv ekstra kørelys I LED, og det same gælder fjernlys I LED. Man skal dog være lidt forsigtig med Xenon pærer, de bliver altså varme, og med varme forsvinder tit chromen I parabolerne, har selv prøvet, så jeg kender skam til det. Det er da også sjovt at blinke af bilister som kører med langt lys på motorveje, især med erdentlig gang lysshow I form af xenon eller LED, men er da stadig af den mening, at skal man bruge andre midler end de originale, så skal man da så sandelig gøre det rigtigt, alt andet er jo bare tåbeligt smiley

• #9   30. jun 2017 1. Jeg kører uhyre sjældent med xenon.
    2. Jeg har justeret lyset så det ikke blænder. Heller ikke med passager eller andet. Jeg skal lave en wheelie før det blænder andre
    3. Du kan ikke blive blændet Af LED kørelyset da det er CCFL
    4. Parabolerne kan ikke blive smeltet når de er taget ud og en sort aluplade er sat i istedet med paraboler.

Og at sige at jeg er ligeglad med andre trafikanter er bullshit.
    Havde jeg været ligeglad havde jeg bare smækket et hid kit ind ved parabolerne, i stedet for at bruge godt og vel 20 timer på at ombygge og tilpasse forlygten.

• Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

#10   30. jun 2017 Vupti, så har du gjort noget af det rigtige, men det er jo ikke alle der gør det sååå godt :-), alle lysbølger blænder, det er vel kun et spørgsmål om intensitet, bølgelængde og omgivelser :-). Nok om det, lys er godt, og man skal holde sig til ordsproget " se og bliv set" men gør det ordentligt smiley

Kommentér på:
Lys i begge lygter Kawasaki zx6r

Annonce