668 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvad er et "link pipe"? Hvad er et "link pipe"?

Tude kiks big time. Har netop fået at vide fra blue flame at de ikke har nogen potter som passer på min cykel:

Hi

Sorry

Nothing available for your bike.

We can supply a can but you will require the link pipe.

Best regards

Nigel Leeming

Blueflame Performance Engineering Ltd

Efter hvad jeg kan se er der ikke nogen potte der passer umildbart, uden at man har noget der hedder en link pipe. Hvad er dette, og hvor svært/dyrt er det at få fat i?

Mvh. Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er et "link pipe"?
  • #1   19. apr 2007 Er det ikke bare mellem røret ?

• #2   19. apr 2007 argh

• #3   19. apr 2007 Det er "mellem" røret... til at forbinde din eksisterende forrør med den nye potte.... De skriver bare at de godt kan levere en potte, men du må selv lave mellemrøret for at få det til at virke....

• #4   19. apr 2007 ok, men det mellemrør kan man ikke købe et eller andet sted? Hvis man selv skal lave det/få nogen til at lave det, hvor meget kommer det så til at koste?

Anders

• #5   19. apr 2007 Du kunne jo evt. bruge det originale mellemrør og så tilpasse det hos en kyndig håndværker.

• #6   19. apr 2007 ok, det er muligt? lidt dumt spørgsmål når du lige har sagt det;) Men hvor meget tror du kan vil tage for det, og er det noget med at man bare udvider det? Har du nogen idé om hvad sådan nogle kan finde på at tage for det?

• #7   19. apr 2007 Ingen anelse desværre. Men vi ved jo heller ikke hvilken cykel du har når den ikke er oprettet smiley

• #8   19. apr 2007 Hvor i landet bor du?

• #9   19. apr 2007 Hvis du finder en rørstump der kun skal skæres til og svejses på, så tror jeg ikke der er nogen som vil være bekendt at tage mere end 500 for at lave det, pænt udført!
    Hvis der både skal fremstilles et rør og svejses er sagen nok lidt en anden. Men fut ned til en pusher og hør om ikke de har et mellemrør i den diam. du skal bruge og find så et værksted, hvor der går nogle gutter der kan svejse.

Nogle vil nok foreslå tick-svejsning, men det er langt nemmere at få det elektrodesvejset, men med en rustfri tråd. Så kan svejsningen slibes til, så overgangen bliver pæn og det ruster ikke.

Se evt hvordan potten er lavet på min (GS500). Det er med den beskrevne fremgangsmåde.

Mvh Jacob

• #10   19. apr 2007 Hej Anders.

Hvilken motorcykel er det til, der er rimelig stor forskel på hvordan og hvorledes det liiiige skal gøres smiley

MvH - Allan

• #11   20. apr 2007 sonny>> Bor i Odense
    Allan>> Kan ikke forstå jeg ikke har skrevet det:S det er til en gs 500

• #12   20. apr 2007 Ja, så er der lidt svært, for dem kan man slet ikke få en "link pipe" til. Systemet på sådan en er ud i ét, så der skal du selv arbejde lidt med at få den tilpasset.
    Du kan prøve lige at skrive til mig på allanr@esenet.dk, har nogle billeder der kan hjælpe dig lidt videre...

MVH - Allan smiley

Kommentér på:
Hvad er et "link pipe"?

Annonce