{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  triumph speed twin 500 VS Triumph Bonneville
  • #1   19. mar 2018 Jeps, jeg ved det, men mon ikke at en simpel søgning på nettet (evt. Google) kan forklare det bedre!!

  • #2   19. mar 2018 ville ikke have folk skulle begynde at skrive hele romaner om det. bare i korte træk med hensyn til stellet smiley søger nemlig en stivstellet. også ville jeg bare gerne vide om man kunne bygge en bonneville om til en stivstellet uden det helt store.

  • #3   19. mar 2018 Det er to helt forskellige cykler, det ville være nemmere at nævne ligheden end forskellene, som er at de begge er ældre Triumph modeller! Og hvis jeg så lige skal være lidt hård, så er ingen af dem noget for dig, når du har behov for at spørge om dette, får du ikke andet end vrøvl med en gammel englænder smiley

  • #5   19. mar 2018 #4 Det bliver den jo bare stiv af, det har intet at gøre med en "stivsteller"! Og til en gammel Triumph var det da smartere at købe et stivt bagstel! Men der kan være mange problemer med at få den stiv, for de unge er det nemt, jeg er ved at være i den alder hvor jeg bekymrer mig, og det er ikke over afgiften smiley

  • #6   19. mar 2018 En speed twin 500 behøver ikke at være stivstellet.

  • #7   19. mar 2018 Det hele ligger i at Kasper herinde fra har bygget en fed bobber med Suzuki fælge og forgaffel . Vil gerne lave et projekt magen til . Men kan ikke finde nogen til salg med stivstel . Dem jeg har fundet er bonneville . Så ville høre om jeg kunne skifte bagstellet på den, og få den til at se ud som en twin speed .

  • #8   19. mar 2018 har 2 twin speed en fra 54 med stiv stel og en fra 55 med affjedring i bag , har lige set stivstel til twin speed til salg på Facebook ink. bagskærm olietank mener også sæde til omkring 5000 kr

  • #9   19. mar 2018 Så det er lige til bare at bygge dem om ?
    Gælder det også 70’er modellerne ?


  • #10   20. mar 2018 Ja og nej , du kan sikket altid få dem synet pga der er ikke mange synshaller der går så meget op i disse gamle cykler udover HD'er men du kan risikere at miste veteranstatus ved ombygning og skal betale afgift som skat værdisættet efter handelspris

  • #11   20. mar 2018 Okay . Men hvis vi ser bort fra det med afgiften osv, så kan det godt lade sig gøre på de gamle triumph cykler at bygge dem om til stivstel ?

  • #12   21. mar 2018 Ja der er nogle få stumper herhjemme , og masser af uoriginale stel bygget i USA på nettet koster ca 3000 - 5000 det kan du bestille hvor lange de skal være , kan måske finde et par link når jeg kommer hjem

  • #13   21. mar 2018 Hej Mogens . Har fundet en hjemmeside der hedder lowbrow customs . De laver alle typer stel til triumph . Har kontaktet dem for et link til en af deres stel som minder mest om den originale (højde, længde osv).

Kommentér på:
triumph speed twin 500 VS Triumph Bonneville

Annonce