403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvordan afmontere man...... Hvordan afmontere man......

snyde skruerne i tankdækslet??

Jeg har købt nogle farvede som jeg vil erstatte de org. med, men jeg kan ikke få "låseringene" af?.
Hvordan gøres dette uden at ødelægge tankdækslet??

Jeg har også købt nogle nye greb, men hold kæft hvor sidder de org. godt fast......hvordan afmonteres de nemmest??
Er der en smart måde at få de nye på uden at skulle bruge for mange kræfter???? Man må jo ikke bruge sæbe, olie mv......

mvh
Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan afmontere man......
  • #1   12. maj 2005 hvis de nnye håndtag er af gumi eller lign. så smid dem i lunt/varmt vannd så de udvider sig en smule... det burde hjælpe lidt...

• Jesper R
    Jesper R Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 97
    #2   12. maj 2005 Hårlak skulle være godt til at montere håndtag med, det får dem til at glide på og når lakken tørrer sidder de der bare, de gamle kan nok fjernes med en god kniv.

• #3   12. maj 2005 Hvis du har en kompressor, så se om du kan komme til at blæse luft ind under de gamle håndtag. Hvis det lykkes, så kan du bare hive dem af, mens du blæser luft ind under.

Det er også en god måde at få de nye på.

• #4   12. maj 2005 Tak for svarene....nu håber jeg at det kan lade sig gøre... ;o)

Nogen der kan hjælpe mht. skruer i tankdækslet???

• #5   12. maj 2005 Det med grips'ne.. Vrik en blæsepistol ind under, og blæs godt igennem med trykluft. Så er de lige til at pille af.. smiley Medmindre de limet self. så er det nok en kniv der skal bruges.

Og hårlak til montering..

Kommentér på:
Hvordan afmontere man......

Annonce