920 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Nyt liv til en gammel trofast cykel Nyt liv til en gammel trofast cykel
Dette er hovedsageligt til folk med FZR 600.
Går selv med ideen om at lave om på røven på min cykel, da den mildest talt er lidt forældet.
Søgte lidt rundt på nettet og fandt denne side.
http://www.airtech-streamlining.com/yamaz/fzrr1conversion.htm
Bare en lille service hvis nogen går og mangler noget at bruge vinteren på.
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 109
Så skulle de gerne komme til at ligne lidt den her -
http://www.youtube.com/watch?v=fHa8cLsOk7Q
Og så skal den 42" fladskærm af en baglygte bare laves om til nogen dioder
Har også planer om at pille blinklysene af og lave dem 'indbygget' i frontkåben ved siden af forlygten, og det samme med de bagerste...
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 996
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Svar: 2.832
Til gengæld synes jeg det er cool nok at gå hele vejen og f.eks. bygge et komplet kåbesæt fra en R1 over på en FZR1000. Mener det er herinde jeg har set det.
Mvh Mathias
nov 2007
Dølhus - Jeg syntes faktisk ikke den røv på det link jeg har sendt er slemt på nogen måde, da jeg ikke syntes cyklen ellers ligner er 80/90er cykel. Prøv også at se røven på mit andet link, hvor han bare har savet lidt i den org. Syntes faktisk også det ser rigtigt godt ud.
K2 - Enig i at dem der har bygget de gamle cykler om til noget streetfighter, eller hvor røven næsten peger lodret op, det ser sku ikke for smart ud, og så syntes jeg også det er 'synd' at bygge om på dem med runde lygter, da de har en mere flad front, og runde lygter med strømlinet røv - som dølhus siger - Påklistret.
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 29
nov 2007
Er så også i den heldige situation at jeg har ekstra kåbedele liggende, som jeg kan save i, og bliver det ikke godt, smider jeg org. på igen:)
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 29
Nyt liv til en gammel trofast cykel