{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.393 visninger | Oprettet:

Nyt blinkrelæ - cbr600 f3- 3 til 2 pol {{forumTopicSubject}}

Hvordan tilslutter man et 2 pols relæ fra louis
http://www.louis.de/_108cb205b88fe13baa9e5ed5b78beb78e1/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=410&list_total=22&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10033844

til en cbr f3.. det gamle relæ har 3 poler og det nye har jo kun to...

Har forsøgt mig lidt frem, men det eneste jeg kan få det til er at den lyser konstant...

Efter salget har det desværre ikke været mulighed for at få hjælp af forhandleren, selvom han ved salget sagde, at jeg bare kunne komme igen hvis jeg skulle have hjælp...

Har forsøgt mig med modstande, men efter den lokale Honda forhandler solgte mig de forkerte og jeg smed kviteringen væk, inden jeg fandt ud af dette.... Så nu Skal det bare være et nyt elektronisk relæ.... smiley

Leder lidt efter en "guide for dummies" til emnet :-), da evnerne åbenbart ikke helt rækker til sådan en udskiftning:-)

På forhånd tak.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt blinkrelæ - cbr600 f3- 3 til 2 pol
Kommentér på:
Nyt blinkrelæ - cbr600 f3- 3 til 2 pol

Annonce