{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklys uden relæ og uden modstand
  • #1   2. mar 2009 diode skal du bruge relæ eller modstand
    almendelig glødepære ingen relæ eller modstand. der er et fotoalbum her på siden hvor der er vist nogle forskelige fra mcnøglen.

• #2   2. mar 2009 blinklys med samme modstand som de originale chef..

• #3   2. mar 2009 Man skal da altid bruge et blinkrelæ, det kan man da ikke undgå. men problemet med diode blink er at de bruger meget mindre strøm, derfor mindre modstand, og derfor vil et mekanisk blinkrelæ blinke hurtigere, hvis det er et elektrisk relæ vil der ikke være nogen forskel.. jeg synes du skal købe et relæ der kan bruges til diode blink, for at brænde så meget strøm af i en modstand er lidt vandvid, da det ligeså godt kan bruges til at lade batteriet..

Held og lykke med det.. smiley

• #4   2. mar 2009 Jeg overtog min MC (SV 1000) med nye små blink og relæer i en pose. Talte med et par venner om hvordan relæer skulle monteres (fik ingen ordentlige svar). Besluttede at montere blinkene uden relæer, og det har fungeret uden problemer! blinker med normal hastighed. Hvis du er int. kan jeg prøve at finde fabrikant/varenummer?

• #5   2. mar 2009 så er Lasses nok med elektronisk blinkerrelæ.. du kan prøve, hvis det virker er din også med det, hvis ikke skal relæet skiftes.. smiley

Kommentér på:
Blinklys uden relæ og uden modstand

Annonce