{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

justering forgaffel! {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål: på min cykel Yamaha SZRén har jeg kigget lidt på opsætningen af forgaffel og bagdæmper.. da jeg i løbet af vinteren har sat lidt nye bremser på, blandt andet 2 kaliber foran istedet for kun den ene.. det jeg undre mig over er at når man kigger på min gaffelbro og på hvert gaffelben, så stiller man "ind-dæmpning" på det højre gaffelben og "ud-dæmpning" på det venstre.. med en lille skrue i toppen af benet. det jeg ik li forstår er hvorfor man gør en af delen på vært af benen .. og ikke ska/kan stille ud og ind-dæmpning separat på hvert af gaffelbenen.. har læst lidt på sagen andre steder, og der er det beskevet at man har en indstillings-skrue til hver funktion på hvert ben. men det står højt og tydeligt i indstruktionsbogen at det er sån det fungere. det ska li siges at de 2 gaffelben ik har noget der tilslut dem sammen. for så ku jeg måske godt forstå fremgangs måden..

nu er det ik fordi jeg ska til at stille på noget nu, mens cyklen står stille.. men jeg kom bare til at tænke på det, jeg jo nu ved montering af den ekstra kaliber, har noget mere vægt på forhjulet.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  justering forgaffel!
Kommentér på:
justering forgaffel!

Annonce