{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

udstødning til Suzuki. {{forumTopicSubject}}

Hey. Min udstødning på min suzuki SV 650 s, 2002. er blevet godt utæt- Både et hul, og hele vejen i den bagerste samling på potten. Den skulle ellers ikke være så gammel..

Udstødningen er en LeoVince SBK.

Har kigget på nettet efter en ny, og funde en magen til. ville passe glimrende da min MC sidste gang blev "indstillet" til denne udstødning.

Men hvordan er deres kvalitet generelt? Har jeg bare været uheldig med netop min udstødning, eller er de generelt dårlige? (Evt alternativ)

Hilsen Ian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødning til Suzuki.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
    #1   28. mar 2009 Generelt plejer Leo Vince at være god kvalitet, men monteret på en V2 maskine, lever ulden i potten et hårdt liv på grund af den stødvise gennemstrømning som kommer igennem udstødningen. Ulden bliver slået i stykker og brænder så af og bliver blæst ud af potten.

Det eneste som kan ødelægge en potte, er varme / kuldepåvirkningen som kommer når ulden mangler - som med al sandsynlighed er dit problem med den nuværende. Holder du et udskiftningsinterval for ulden på 10.000km med den nye, vil jeg gætte på den holder en del længere. Man kan købe et komplet kit med uldmåtter og popnitter for 20 euro hos www.louis.de

• #2   29. mar 2009 Helt kanon.. Så vil jeg smutte ned i morgen og bestille en ny hjem.

Fik set i går aftes at den er flækket et godt styke nede under. (5 cm)

Kanon tak for dt gode svar..

Kommentér på:
udstødning til Suzuki.

Annonce