Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biltema olie
  • #1   14. apr 2009 Jeg bruger deres bilolie.. Jeg bor i Sverige og herovre er der stor tilfredshed med produkterne.. Olien er vist den samme som Statoils, bare med et andet label...

• #2   14. apr 2009 Okay,

Den lyder nemlig fornuftig i beskrivelsen. Jeg overvejer at prøve den.

Takker

• #3   14. apr 2009 Kasper (Aalborg) J

Du kunne jo starte med, at nævne hvilken olie det er.....

De har jo nok mere end én slags MC olie......

• #4   14. apr 2009 Det er deres racing til 69.95 pr. l

• #5   14. apr 2009 Desuden fatter jeg ikke, hvorfor folk gidder "spare", og køre på billig MC-olie......

SÅ mange kilometer kører de fleste nu heller ikke, til at det giver den store pris besparelse......

• #6   14. apr 2009
    Ronni hvis du ikek har erfaringer med den olie er jeg ikke interesseret i din mening! Jeg skulle mene jeg formulerede spørgsmålet så jeg netop slap for kommentarere som dine.

Det drejer sig ikke om at spare 100,- men netop som "Jabbekot" skriver om det er en god olie med andet label!

• #7   14. apr 2009 Jeg har brugt deres olie i 3 år, og det er statoils produkter, kan fortælle samme olie kostede 119 kr hos forhandler for 3 år siden, så der er noget at spare.
    brug du det som andre mærker.
    T

• #8   14. apr 2009 Kom med et link:

"racing til 69.95 pr. l" siger jo INTET om olien.....

Og NEJ.....har ganske rigtig ikke erfaring med deres olier.....Men defor behøver du ikke være "grov".........da min kommentar var general, og ikke spesifik myntet på Biltema´s olier. (mange kører på det billigste de kan finde, uden at tage hensyn motoren krav)

Der skulle også være nogle oplysninger, om hvilke krav olien opfylder.....og er disse tilstrækkelige til din MC.....så det vel fint.

• #9   14. apr 2009 jeg kan ikke linke til biltema´s side

det har art nr. 36-437

• #10   14. apr 2009 (link fjernet)

• #12   14. apr 2009 >Kris H
    Næh, du får blot bedre træk på kassekreditten! Hvis tøj fra T.Hansen er discount, hvad gør det så ved de Castrolprodukter de sælger?

Og hvorfor efterlyser man links på dit og dat, når man alligevel ikke aner, hvad man taler om?

• #13   14. apr 2009 Sådan en gammel knballert som min, og de øvrige her på matriklen anvender pt. Biltemas, billige meneralske MC-olie - altså en tak billigere end den du spørger efter.

Den opfylder alle de oplyste specifikationer.

Der er ikke noget, der er ret meget mere hype og labelhysteri i end olie!

Disse olier skal typisk trolle 4-8000 km i en periode på 7-9 måneder. Det holder nærmest alle olier til!

• Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #14   17. apr 2009 Kære venner ryst nu lige bukserne.

Manden spurgte om tema olie og jeg må sige at jeg har selv i 20 år kørt på "billig" olie at der står GTxcf3,0 race på dunken er ikke ensbetydene med at du får hva du betaler for.

Men det er da klart at hvis man har en mc til 200000 kr skal der da ikke spares. Men Lad os nu sige at vi køber den billige olie så har vi råd til et olieskift mere og der er det sagen drejer sig om nt margarine og filter så kører vi . Så svar på dit spørgsmåæ køb du bare tema . Vi ses der ude

Kommentér på:
Biltema olie

Annonce